Andere hobbys?

Als er hier lego fanaten zitten,

Er zitten hier zeker meer Lego liefhebbers (ook in dit topic) en ik ben er één van.
Ik probeer me tegenwoordig echter in te houden voornamelijk vanwege gebrek aan ruimte.
Een vriendin van me heeft inmiddels een hele kamer met een modulaire stad en die maakt nog weleens iets speciaals voor me.

Er zitten hier zeker meer Lego liefhebbers (ook in dit topic) en ik ben er één van.
Ik probeer me tegenwoordig echter in te houden voornamelijk vanwege gebrek aan ruimte.
Een vriendin van me heeft inmiddels een hele kamer met een modulaire stad en die maakt nog weleens iets speciaals voor me.
Ik heb vroeger veel sets gehad, maar veel tweedehands tussen. Had op het einde 250+ lego sets zowel nieuwe als oudere. Ik heb het toen verkocht omdat het uit de hand liep lol. Ik heb dan wel een tijdje op AliExpress gekocht, maar het is haast onmogelijk om geen fake lego te kopen. Ik ben tot besef gekomen dat ik dan dieven geld geef en ben daar mee gestopt.
Nu probeer ik met een set eerst redelijk wat mocs te maken voordat ik de originele build maak. Dan kom ik daar langer mee toe, maak meer builds en het heeft minder plek nodig.
Ik probeer dat proces te delen op de webpagina.

Dit zijn bijvoorbeeld twee mocs die ik met de 76915 Pagani Utopia heb gemaakt. Meer foto's en korte uitleg over build op de website.

Attachments

• by Keep On Bricking 76915_Cabrio (3).jpg
    by Keep On Bricking 76915_Cabrio (3).jpg
    174,6 KB · Bekeken: 89
  • be Keep On Bricking 76915 Dirt Coupe (1).jpg
    be Keep On Bricking 76915 Dirt Coupe (1).jpg
    120,6 KB · Bekeken: 92
Ik maak zelf geen mocs, maar die vriendin heeft intussen een mini Titanic, een Apollo capsule en een Mars Ingenuity voor me gemaakt.

Lego-pin.jpg

Ik was 't niet hoor..

1 van mijn andere lekker sportieve hobby's: Airsoften
veel leuker dan de sportschool, veel intensiever ook en vooral veel leuker.

Heel eng, heel erg NEP maar niet van echt te onderscheiden.

Bekijk bijlage 3856655
Sinds ik in Amerika woon ga ik geregeld naar de shooting range. Ik heb echt nix met wapens, bezit er ook geen, maar is echt leuk om te doen. Ik huur dan een AK47, Ar10, een kruisboog of iets anders geinig en ga dan wat target shooten. Heel relaxte sfeer daar, en goed gecontroleerd. Een aanrader als je ooit hier bent.

Anekdote; laatst waren wat Belgische vrienden hier met hun kinderen (15 en 13). Ik bel naar de shooting range en vroeg of de kinderen mee mochten. Antwoord was, zijn ze ouder dan 6jaar, geen probleem... was ik toch even niet goed van ;-) En als je wil gaan axe throwen, dan moet je 16 zijn...

Fotos van de Maan door mijn grote telescoop van vroegâh/

Attachments

• MAAN004.JPG
    MAAN004.JPG
    17,4 KB · Bekeken: 83
  • MAAN017.JPG
    MAAN017.JPG
    33,6 KB · Bekeken: 86
  • ZENMAAN1.JPG
    ZENMAAN1.JPG
    154,7 KB · Bekeken: 73
target shooten
Doe ik ook, maar hier in de Achterhoek heeft dan ook zowat iedereen wel een wind- of vuurbuks.
Schietverenigingen zijn er hier in overvloed, ook veel damesteams.

En 2 airsoft terreinen, in Didam zowel buiten als binnen.
Op m'n ouwe dag is 't toch echt afzien tegen 20'ers maar ik ben weer veel gemener hihihi
Overigens is dit de snelst groeiende sport in Nederland.
kijk voor de lol ook eens op www.nabv.nl

Back