Niet langer dan 20-30min? Dat vind ik toch wel knap. Ik denk dat je goed kan tekenen!Mijn laatste tekeningen ,
Opgelegde criteria :
-Rechtstreeks met pen (ben geen fan van potlood en gomen niet langer dan 20-30 min per tekening .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet langer dan 20-30min? Dat vind ik toch wel knap. Ik denk dat je goed kan tekenen!Mijn laatste tekeningen ,
Opgelegde criteria :
-Rechtstreeks met pen (ben geen fan van potlood en gomen niet langer dan 20-30 min per tekening .
Als er hier lego fanaten zitten,
Ik heb vroeger veel sets gehad, maar veel tweedehands tussen. Had op het einde 250+ lego sets zowel nieuwe als oudere. Ik heb het toen verkocht omdat het uit de hand liep lol. Ik heb dan wel een tijdje op AliExpress gekocht, maar het is haast onmogelijk om geen fake lego te kopen. Ik ben tot besef gekomen dat ik dan dieven geld geef en ben daar mee gestopt.Er zitten hier zeker meer Lego liefhebbers (ook in dit topic) en ik ben er één van.
Ik probeer me tegenwoordig echter in te houden voornamelijk vanwege gebrek aan ruimte.
Een vriendin van me heeft inmiddels een hele kamer met een modulaire stad en die maakt nog weleens iets speciaals voor me.
Er zitten hier zeker meer Lego liefhebbers (ook in dit topic) en ik ben er één van.
Ik probeer me tegenwoordig echter in te houden voornamelijk vanwege gebrek aan ruimte.
Een vriendin van me heeft inmiddels een hele kamer met een modulaire stad en die maakt nog weleens iets speciaals voor me.

Dat lijk ernaast is gelukkig wel netjes ingepakt. Ook een hobby?Er zit nog geen kerstpakpapier om die ARP !!

Ik was 't niet hoor..Dat lijk ernaast
Sinds ik in Amerika woon ga ik geregeld naar de shooting range. Ik heb echt nix met wapens, bezit er ook geen, maar is echt leuk om te doen. Ik huur dan een AK47, Ar10, een kruisboog of iets anders geinig en ga dan wat target shooten. Heel relaxte sfeer daar, en goed gecontroleerd. Een aanrader als je ooit hier bent.Ik was 't niet hoor..
1 van mijn andere lekker sportieve hobby's: Airsoften
veel leuker dan de sportschool, veel intensiever ook en vooral veel leuker.
Heel eng, heel erg NEP maar niet van echt te onderscheiden.
Bekijk bijlage 3856655
Doet denken aan
Bekijk bijlage 3856660

Ohh gaafFotos van de Maan door mijn grote telescoop van vroegâh/
Doe ik ook, maar hier in de Achterhoek heeft dan ook zowat iedereen wel een wind- of vuurbuks.target shooten
Blijft prachtig!Fotos van de Maan door mijn grote telescoop van vroegâh/