Wie er niets aan heeft, mag het gerust overslaan.
Geef reaktie op dit of niet, interesseert me niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wie er niets aan heeft, mag het gerust overslaan.
Geef reaktie op dit of niet, interesseert me niet.
Altijd lekker op de maandagochtend met een kater in je kop. Misschiien dat daarom de verkiezingen altijd op woensdagen zijn.Mijn hobby is koude grond diagnoses van internetvolk.
Gezien de uitkomsten kunnen ze het misschien beter op vrijdag doen toch, wellicht zijn mensen dan wat optimistischer dan op woensdag.Altijd lekker op de maandagochtend met een kater in je kop. Misschiien dat daarom de verkiezingen altijd op woensdagen zijn.
Ik ben er te nuchter voor maar ik vind jouw theorie logischer klinken dan de bijbel.Wie er niets aan heeft, mag het gerust overslaan.
Altijd lekker op de maandagochtend met een kater in je kop. Misschiien dat daarom de verkiezingen altijd op woensdagen zijn.
Ik vrees de effecten van de vrimiboGezien de uitkomsten kunnen ze het misschien beter op vrijdag doen toch, wellicht zijn mensen dan wat optimistischer dan op woensdag.

Portugees is een fijne taal. Ik heb het geleerd via mijn Braziliaanse schoonfamilie.Duolingo of anders? Ik heb die Duolingo Italiaans gedaan, werkt best goed. Maar zolang je niet spreekt en/of schrijft blijft het toepassen moeizaam. Ben nu bezig met Portugees. Ook leuk, kan ik eindelijk de liedjes van die brabbelende brazilianen een beetje volgen.
Ook weer begonnen met pianolessen.
Zo houden we hopelijk Herr Alzheimer voorlopig buiten de deur!

Italiaans vind ik sws het leukst, omdat de meeste woorden eindigen op een klinker.Ik ben onlangs begonnen met een cursus Italiaans, wat ik erg leuk vind.