Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben paar weken geleden weer met old skool frituren begonnen. Wel vega, en voornamelijk het zelf rollen van loempia's vind ik wel geinig! Veel beter dan airfryer.
Blijkbaar heb ik toch grenzenKijk maar uit. Voor je het weet ben je Frietpan Frank

Wat doe je ermee? ik gebruik ze meestal alleen voor lasagna..Mocht iemand nog een courgette willen, het is net onkruid in de moestuin![]()
Je kan er zoveel mee doen. Google maar eens: sex voor de de buch indiaan courgetteWat doe je ermee? ik gebruik ze meestal alleen voor lasagna..
Wat doe je ermee? ik gebruik ze meestal alleen voor lasagna..

Kingdom death is ook een blijvertje gebleken. Niet in de laatste plaats omdat mn vrouw het ook heel leuk vind. Het spelen en het assembleren van de miniaturen... Allebij een hobby op zich die ook lekker ontsporen...Dat xiet er ook wel serieus uit ja
Maar bij t uitpakken van kingdom death kom je ook schokkende hoeveelheden priegel plastic tegen hoor
Is best ff schrikken als je voornamelijk gewoon een spelletje wil spelen haha
We hadden een moestuintje aangelegd, maar, omdat het vanwege de PFOS (3MHIer is de moestuin totaal mislukt. Ik denk opgevreten. De erwten zeker: die waren bijna rijp, en toen ineens weg. Eksters, ratten? De andere zaaigoeden zijn niet boven gekomen. Misschien wat veel schaduw. In ieder geval, zonder serre om het grotere ongein buiten te houden begin ik er niet meer aan.
) wordt afgeraden om nog groenten uit de tuin te eten, is het nu een bloemenbed geworden.Hier groeien de habanero's, piri-piri's en naga morich pepers best goedHIer is de moestuin totaal mislukt. Ik denk opgevreten. De erwten zeker: die waren bijna rijp, en toen ineens weg. Eksters, ratten? De andere zaaigoeden zijn niet boven gekomen. Misschien wat veel schaduw. In ieder geval, zonder serre om het grotere ongein buiten te houden begin ik er niet meer aan.