Kyteman z'n modular verdwenen

Ik hoorde het eergisteren zelfs op de radio... Vervelend, maar het is ook een beetje naïef. Je zou echt niet de eerste zijn wiens check-in bagage pas 3 dagen later aankomt. Het is een bewuste een gok die je neemt.
Zelfs al is het spul maar 200 euro waard; als je weet dat je dezelfde avond afhankelijk bent van je koffers, moet je dat toch anders oplossen. Ik ken mensen die hun vakantiekoffers per koerier al vooruit sturen, moet met apparatuur toch ook een ideetje zijn. Of gewoon wat minder spul meenemen ;)

Maar, het is en blijft vervelend dat je er rekening mee moet houden. Zou ideaal gezien niet nodig moeten zijn.

En weer terecht, hoor ik net op 't nieuws.

:okdan:

Toch grappig dat het universum zo een show afdringt,

Wat had hij dan precies bij hem?

4 bar loop en n berg drugs. Hoe meer drugs hoe meer loop. Zou ie toch moeten weten :)
Gespaard m al dat gesleur volgende keer. Meevaller.

Het gaat om de modular die te zien is in dit filmpje? Om dat mee te nemen per vliegtuig..? Of het is inderdaad gewoon een promotiestunt.

Ik word een beetje moe van artiesten die een modulair kopen en vervolgens doen alsof ze het wiel hebben uitgevonden.

Ik word een beetje moe van mensen die overal iets van vinden.

So in the end the show worked out insanely well. This is all I had with me to work with so asid all the way it was. Thanks so much for having me here in Madrid, had a blast! pic.twitter.com/HcxUiVhdLO

— Colin Benders (@Colin_Benders) 29 April 2018

Zo te horen moet ie in de toekomst eens vaker zijn mods voor even kwijt raken. :eureka:

Ik word moe van te weinig slaap..

Back