Waldorf Pulse Naar Pulsar1

scan

Ouwe rot
Dag heren,

Ben bezig, [al telang] om mn wald.pulse op mijn pulsar kaart aan te sluiten. geluid perfect alleen midi thru, lijkt niet te willen???

Midi controler out > pulse in > pulse out > pulsar1 in > sequencer source > ( logic), Nu kan ik de note & controler data opdemen in logic, maar niet afspelen

Midi controler out > pulsar1 in > sequencer source > ( logic ) > sequencer dest > pulsar1 out > pulse in, Nu can ik de note data opnemen, maar geen controller data. ik kan nu wel de note data afspelen, en met de mouse ingevoerde controller data. KUT. daar heb ik geen knoppen voor...!!!

Ik wil dat het allemaal kan.... Maar hoe???

Ik heb ook nog dingen met de midi thru geprobeert, maar dan gebeurt er helemaal niks. ( ook vaag trouwens )..

Als je de oplossing weet, Enlighten me...

scan

Je kan het op 2 manieren doen.

De erg dure manier; Koop een midi interface met meerdere inputs/outputs. Sluit de pulse op een input/output aan en de controller op een andere input.

De iets minder dure manier;
Koop een midi merger, Sluit de out van je merger op de in van je pulsar aan, de out van de pulsar op de in van je pulse en de outs van de pulse en de controller op de ins van de merger.

Ik hoop dat ik geen ins met outs of pulsen met pulsars heb verwisseld.

Dank,

ik denk dat ik voor de Mt4 ga, van Emagic.
Merger is halve prijs en dus ook nog teweinig ins/outs!
bij Homann weeer voor een goede prijs!

Das zeker de betere oplossing. Vooral als je ooit nog es meer spullen wilt kopen. Ik heb zelf de unitor 8 (de grote broer van de Mt4) en daar ben ik heel tevreden over.

Vergeet niet in Logic bij Midi preferences het AMT vinkje aan te zetten als je dat ding hebt.

Back