Orpheus garden

Arme stakker, zolang wachten op wat feedback !

Here it comes :

Ik zou niet té snel tevreden zijn met deze track en de feedback die je erop krijgt nog toepassen..

Ik hoor een SUPERBEKEND presetje van ofwel Sylenth1, of Sytrus.. wellicht het eerste. Ik vind dat weinig origineel, want telkens als ik Sylenth1 laadt, hoor ik die sound. En die wordt natuurlijk over heel de wereld gebruikt door noobs. Je kunt hem bvb onherkenbaar maken door er coole effecten overheen te zetten en die te automaten.

Dan, je overgangen worden beter, maar ze zijn nog niet dé van het.

Probeer meer te variëren, want 5 minuten is lang naar een nummer te luisteren zonder al te veel variatie. Dus variëren is de boodschap.

Ik heb niet gedrukt op "Like", want ik vind dat je veel beter kunt dan dit. Probeer er wat van te maken.

Succes en een fijne dag Robi !

Cheers 8)

erg lekker leadje en pads! de overgang naar de break is wel heel abrubt, wat dat betreft sluit ik mee aan bij gloomer, de overgangen kunnen beter. bv op 1:28. je kan daar spelen met waar je de lead afkapt, soms is een paar noten eerder of later net het verschil dat het lekker maakt.

Bedankt voor je reactie en feedback, SlaveoftheWave.
Wellicht moet ik de leads ook nog iets meer gaan veranderen en soms wat langer gaan maken.

Heb trouwens zonet even met wat effecten geëxperimenteerd en heb (als resultaat) even een mp3 hiervan bijgesloten (de track klinkt ook een stuk 'rauwer').

Attachments

• Orpheus garden (met meer effecten).mp3
    5,2 MB · Bekeken: 100
wow, klinkt precies veel beter, ik hoor steeds dat je wat doet met onze feedback en dat je erop vooruit gaat, dat is heel goed.

Toch hoor ik nog die preset duidelijk doorkomen, misschien kun je de nootjes in de arp wat aanpassen om het niet zo "bekend" te doen klinken..

Maarja, niet-producers zullen het wel niet opmerken hoor ;)

Succes !

Bedankt voor je reactie, Gloomer.
Het moet qua presets, geluidsinstellingen etc nog gaan meer veranderen.
Gaat vandaag even niet meer lukken; ben nu bij mijn ouders namelijk.
Hopelijk kan ik morgen of overmorgen nog weer aan de slag hiermee.
Daar komt ook bij de mijn systeem momenteel wat kuren heeft en daar moet ik me nog even goed over gaan buigen.

Laatst gewijzigd:
Heb even weer een mp3 bijgesloten.
Deze keer met een versie waarvan ik de track heb ingekort (en compacter heb proberen te maken) en het volume ook heb aangepast, aangezien deze 'overstuurd' klonk in de vorige mp3.
Heb dit even in een audio-editor gedaan en heb dus nog geen aanpassingen kunnen doen (in mijn DAW) aan bepaalde onderdelen van deze track (zoals bas en/of lead-partijen).

Attachments

• Orpheus garden (met meer effecten) - ingekort en lager volume 2-2.mp3
    8 MB · Bekeken: 105
ik vind 'm heel erg goed geworden, Robi.. Dat is het voordeel van veel op muziekfora te zitten,.. :P

Je hebt wat gedaan met de feedback die je kreeg en je gaat er steeds op vooruit !

Vraagje : Staat jouw kick zo dof, of ligt het aan mijn speakers ?

Bedankt voor je bezoekje aan Gloomy weer :halleluja

Goeie nacht !

Hij is enorm veranderd sinds je de eerste track postte, wat zonder meer een vooruitgang is geweest! Lekker bezig!

ik vind 'm heel erg goed geworden, Robi.. Dat is het voordeel van veel op muziekfora te zitten,.. :P

Je hebt wat gedaan met de feedback die je kreeg en je gaat er steeds op vooruit !

Vraagje : Staat jouw kick zo dof, of ligt het aan mijn speakers ?

Bedankt voor je bezoekje aan Gloomy weer :halleluja

Goeie nacht !

hoi Gloomy,

Bedankt voor je reactie en complimenten.
Het zou kunnen dat mijn kick iets te dof staat.
Ga ik nog even naar kijken straks.

Back