Ik heb een emotionele rap track opgenomen.

Zie je ? Ik vind de veel van je nummers heel erg goed. :D

Deze is gewoonweg prachtig !!! Coole stem, vocoder, lyrics, de titel, de beat, the groove..

Heel erg goed gemaakt, doe zo verder, echt cool.

Succes :okdan:

Wat je de laatste tijd online hebt geknald is bij lange na niet van dit niveau. Van mij mag je meer persoonlijke dingen maken... Deze is namelijk erg goed te pruimen. Dikke beat, de vibe klopt wel... Good busy man!

@e-Gloomy-nations haha gruwelijk! Dus liever tracks dan filmpjes I guess! :D

@Depressoptimist Vind je? ik kan er niet over oordelen maar ik vind wel dat in deze track 10x meer emotie zit dan veel andere tracks! :koffie:

@e-Gloomy-nations haha gruwelijk! Dus liever tracks dan filmpjes I guess! :D

Zoals je alvast weet, mijn brein werkt niet zo goed meer :erm:
Ik word heel snel afgeleid van twee dingen tegelijkertijd te doen.. zoals een clip bekijken en me dan toch intens te concentreren op de muziek.

Daarom maak ik alleen maar simpele presentaties die ik op Youtube smijt. Ook omdat het een simpel programma is hoor ;)

Deze Youtube upload is simpel, maar de boodschap is duidelijk !! Er zou misschien eens beter een artiestennaam bij staan. En de titel natuurlijk.

Ben gelijk weer aan het luisteren geslaan :)

Fijn weekend, enjoy ! :koffie:

De flow en beat vind ik super goed, maar je Engels wat minder. Al eens geprobeerd in het haags te spitten?

Heel vet! Enige puntjes die ik significant genoeg vind om te noemen is je flow van 00:51 t/m 1:20. Daar verzwakt mijn aandacht. Soms zeg je minder woorden dan dat er zeg maar passen in de bars. Bijvoorbeeld bij "But I'm in my mind tryna keep it clean" Je hoort gewoon dat het een beetje houterig is. En dan vervolgens bij "Shout out to my mom for keeping up with me" zijn het weer te veel woorden. Waardoor "Keeping up" er nogmaals, houterig uitkomt. Ook heb ik bij "but I'm down in a hole hard to get out SEE" en dan die zin erna eindig je met "G". Daar heb ik het gevoel dat je See hebt toegevoegd om te zorgen dat je volgende rijmschema klopt. Zonder dat het echt iets toevoegt, om te streven naar perfectie denk ik altijd "Wat kan ik weglaten zodat het beter wordt" ipv "wat kan ik nog toevoegen zodat het beter wordt". Het stuk na 2:05 vind ik echt super tof. Beat ook vet!

Haagse rap?? man man ik wil niks te maken hebben met dat hele rap zooitje hier in Nederland :halleluja haha

@Afroham , thanks man! Ik moet zeker mn rijmschemas polijsten. maar ik kan niet dat blijven doen zonder iets te releasen. Als ik dit niet gereleased had had ik bv nooit jou feedback gekregen!

@Robi thanks a lot man :D

Niet in het Haags? O o! En het vloeit zo lekker!

Vandaag op z'n Haags, geen vaag gezaag/
raak rappers in de maag en geef ze graag de volle laag/
de feiten in feite want ik ben in wezen geen dromer/
rook meer wiet dan Nederlanders vlees in de zomer/

Mocht je je nog bedenken wil ik wel een tekst voor je schrijven. :P

Zit strak in elkaar. Ondanks dat gangsta rap niet mijn ding is. Ik heb niet intensief de tekst bestudeerd maar het thema ervan doet mij als Floyd-a-holic vanzelfsprekend denken aan "een bepaalde" track en het thema van "een bepaald" dubbelalbum:

Als je de muziek-stijl ervan een beetje kunt waarderen dan is het luisteren v/h gehele album wellicht de moeite waard. Maar, pas op, sommige mensen worden eerder neerslachtiger van het album dan omgekeerd. ;)

@Afroham , thanks man! Ik moet zeker mn rijmschemas polijsten. maar ik kan niet dat blijven doen zonder iets te releasen. Als ik dit niet gereleased had had ik bv nooit jou feedback gekregen!

100% waar. Ook voor jezelf is het belangrijk om projecten altijd af te maken. Zelfs al ben je niet tevreden tijdens het proces. Dat is de manier om beter te worden. Keep it up!

Back