Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

). Mag voor mij nog wat langer en misschien ook ergens een break tussendoor (hoewel... ik weet niet zeker of dat wel past in deze stijl, dus...)Ik heb 'm meteen als MP4 gedownload.. Ik wil de muziek sàmen met het filmpje.. benieuwd naar je EP en je nieuwe plaat![]()
en gaaf.. zover ik weet ben je de eerste die een mp4 ript van youtube en het toegeeft .. hihi kan ik weer iets afstrepen van me muzikanten-bingo-kaart.. nice.. bijna kaart vol.leuke visuals ook (wat zie ik hier, iets uit Second Life of zo?). Mag voor mij nog wat langer en misschien ook ergens een break tussendoor
in een photoshopped disco.. waar weer andere animaties doorheen zijn geplakt.. zelfs de discolampen bestaan niet.. maar zijn geanimeerd .. daarom zijn de liedjes ook niet zo langdradig.. de ep duurt zo'n 20 tot 25 minuten.. toch lang zat?

Ach man, je moest eens weten hoeveel keer ik vandaag geluisterd/gekeken heb.
Het maakt mij gelukkig![]()
Enige punt van kritiek: veel te kort 
Wel is een beetje het nieuwe ervan af, ik vond de eerste track in deze serie nog het beste..
daarom ook een ep.

vertel eens wat meer over die EP, ajb..
en ik denk dat ik ze bij elkaar gaat mixen als 1 groot filmpje.. geen idee of me dat gaat lukken..
iig hier heb je linkje naar youtube-playlist.. enjoy..