You are so lovely, When you smile (acidhouse)

dreammer

Ouwe rot
Heyhey... grote kans dat deze ook op de aanstaande ep komt..
er zit een leuk idee in me hoofd..

Hey Dreammer, thx voor de notificate ! Ik heb 'm meteen als MP4 gedownload.. Ik wil de muziek sàmen met het filmpje.. Katapulteert me terug naar de New Wave van de jaren '80.

Prachtig gewoon ! Doe zo voort, benieuwd naar je EP en je nieuwe plaat ;)

Grtjs,

Gloomy.

Lekker catchy en leuke visuals ook (wat zie ik hier, iets uit Second Life of zo? :D). Mag voor mij nog wat langer en misschien ook ergens een break tussendoor (hoewel... ik weet niet zeker of dat wel past in deze stijl, dus...)

Dank u allen.. altijd prettig om gewaardeerd te worden..

Ik heb 'm meteen als MP4 gedownload.. Ik wil de muziek sàmen met het filmpje.. benieuwd naar je EP en je nieuwe plaat ;)

Ep is onderweg :D en gaaf.. zover ik weet ben je de eerste die een mp4 ript van youtube en het toegeeft .. hihi kan ik weer iets afstrepen van me muzikanten-bingo-kaart.. nice.. bijna kaart vol.

leuke visuals ook (wat zie ik hier, iets uit Second Life of zo? :D). Mag voor mij nog wat langer en misschien ook ergens een break tussendoor

je zag: handgeanimeerde (stopmotion) aangepaste (zelf kleertjes maken). poppetjes dansen :D in een photoshopped disco.. waar weer andere animaties doorheen zijn geplakt.. zelfs de discolampen bestaan niet.. maar zijn geanimeerd .. daarom zijn de liedjes ook niet zo langdradig.. de ep duurt zo'n 20 tot 25 minuten.. toch lang zat?

:luv:

Ach man, je moest eens weten hoeveel keer ik vandaag geluisterd/gekeken heb.

Het maakt mij gelukkig :mega:

Ik ook :D Enige punt van kritiek: veel te kort :)

Ja, ook leuk! :okdan:

Wel is een beetje het nieuwe ervan af, ik vond de eerste track in deze serie nog het beste..

Maar wie ben ik..? :-)

:W

Wel is een beetje het nieuwe ervan af, ik vond de eerste track in deze serie nog het beste..

daarom ook een ep.. bijna af.. lekker kort lekker krachtig..
korte snacks.. blijft het leuk..

daarom ook een ep.

vertel eens wat meer over die EP, ajb.. 't boeit me namelijk.

Waar kan ik'm kopen ? Kan ik betalen via PayPal ? Is ie gratis te streamen ?

Toeval, voor ik hier belandde, had ik je video nog eens bekeken en beluisterd via monitors, zo vet man.. komt in mijn map "favoriete mp3's" en "Video's"..

Blij dat je mijn eerlijkheid, betreffende het rippen, zo sportief opneemt, maar ja, de EP wil ik alvast in mijn bezit. Betalend of niet..

Doewie, slaap lekker.

Gloomy. :Z

vertel eens wat meer over die EP, ajb..

het hele verhaal komt nog wel als het allemaal af is.. maar soms maak ik stukkies muziek die ik dan bundel.. vind ik dan makkelijk als ik mezelf wil terug luisteren.. dan wijzen naar een soundcloud met veel verschillende stylen door elkaar.. youtube is nog meer drama wat dat betreft..
anyways ik drijf af als een rubberbootje.. dit keer begon ik met "liefdes liedjes" in me hoofd.. dat was beetje beginpunt.. nu heb ik er genoeg / bijna genoeg om er iets mee te doen... en ik denk dat ik ze bij elkaar gaat mixen als 1 groot filmpje.. geen idee of me dat gaat lukken..
het idee is zegmaar om de clips bij elkaar te mixen.. krijg je filmpje van poppetjes die dansen in een disco.. avondje uit.. mischien nog wat gekkigheid erbij..
als die klaar is zet ik alles op bandcamp... nouja de audio ervan.. krijg je losse liedjes + mix . mischien dat ik de videomix er ook wel als mp4 bijdoet... aangezien je dat grappig vind..

iig hier heb je linkje naar youtube-playlist.. aangezien ik niet kan zeggen "kijk maar naar de laatste 10 youtube filmpjes" hihi.. heb je alvast voorproefje.. wil niet zeggen dat het precies is wat het word.. maar iig deze richting..

enjoy..

Laatst gewijzigd:
en ik denk dat ik ze bij elkaar gaat mixen als 1 groot filmpje.. geen idee of me dat gaat lukken..

iig hier heb je linkje naar youtube-playlist.. enjoy..

Goed idee, zou ik heel erg leuk vinden.. Haha, mijn hart maakt een vreugdesprongetje :dj:

Eens kijken of dit lukt :

https://www.youtube.com/channel/UCswvPLaL7QHp0FmFjixLTnA

Of bij Youtube intypen "The Dreammer -dreamer playlist"

Ik ben nu je album "Melodies of a downfall" aan het downloaden op Bandcamp, dank je wel voor het weggeven van je tracks ;-)

Cool, keep it op man, je verbetert de wereld met je clips en muziek ;)

Good night,

Gloom.

Back