Twee nieuwe progressive tracks

Hey, ik kan progressive altijd wel waarden. De eerste track klinkt naar mijn oren goed in balans. Ook mooie geluiden die goed bij elkaar passen. Niet echt kritiek op deze track, enige is misschien dat er soms misschien net wat meer climax in had gekund, aan de andere kant, dat is op zich ook niet altijd nodig bij progressive.

2e track, lekker! Zeker als het basje er bij komt. Het eerste stuk klinkt op een of andere manier wel een tikkeltje droog naar mijn smaak (weet niet goed wat ik mis, uiteraard zitten er wel fx in, dus misschien is droog niet het goede woord, misschien bedoel ik wat wijder/open), vanaf 2:40 veranderd dat ten goede. Dat hoort misschien ook bij je opbouw, maar misschien kan je dat eerste stuk toch beetje tweaken zodat het toch wat voller klinkt.

Cool !

Ik heb 'n commentje nagelaten.. lees maar eens, ik vond het een PRIMA track ! :)

Luister nu effe naar de rest van je nummers, allez, alvast een paar toch..

Zo weinig luisteraard man, jammer :(

Met name Blue Stream vond ik een lekkere track. Fijne drive, maar ook veel rust in de mix en compositie. Mooie afwisseling tussen repetitieve elementen en afwisseling. Well done.

Hey Jogi, niet om te zeuren, maar zou je ajb een nieuw topic voor deze track willen openen.. Mijn brein geraakt "confused". :erm:

Tijd om te gaan slapen, denk ik..

:Z

Gloomy.

Back