Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wat een geweldige clip!
Vind de track ook echt schitterend.
Fijne bas en leads ook.

Heel erg mooi, de muziek, maar vooral de clip.. In welk programma heb je dat gemaakt, en hoe ?
Eén negatief puntje : de "snare" was voor mij een beetje te prominent.. en luid.
Voor de rest, niets dan goeds.. Well done !!
Gloomy.
![]()

Cool, mooie video ...
Promoten ? op een video kanaal zetten, en links plaatsen op meerdere social media sites.. Is vandaag de dag de way to go, en dan proberen door de loop van tijd, een rep te creeren..![]()

inschrijven op heel veel muziek fora waar je je tracks kan delen
en wat Linda zegt natuurlijk..
Veel succes, Gloomy.
Echt heel mooi gedaan, zowel de muziek als de clip! Heerlijk relaxte groove.

ik vind de beelden en de muziek wel goed bij elkaar passen, maar wat betreft de video, het mag wel vloeiender qua overgangen. nu is elke overgang vrij abrupt en steeds precies op de maat en dat maakt het wat geforceerd. ben jij overigens wel de eigenaar van het beeldmateriaal? is geen punt als je het niet commercieel maakt, maar ik maak uit je posts op dat je toch wel meer wil met deze muziek en clips. iets om in de gaten te houden.
Bedankt voor de feedback Bijlevel !
Ik heb hier al een tijdje over na zitten denken en ga voor de clips na de volgende clip proberen te werken met uitsluitend beeld materiaal dat valt onder `public domain`
Helaas is de keuze uit beeldmateriaal wat gelimiteerd dan.
Bedankt voor de reactie Linda !
Op social media post ik het al maar aangezien m'n accounts nieuw zijn levert dat nog niet veel op.
Wat bedoel je precies met "op een video kanaal zetten" ?

is helemaal waar voor de online wereld.. 

Daar bedoel ik mee, op Youtube of iets dergelijks zetten, met de juiste "click bait" titels..
Op social media volgelingen krijgen kost tijd en moeite...Gaat niet vanzelf, ook je videos op "groepen" ( Op social media heb je allerlei groepen van bepaalde onderwerpen ) en dergelijke plaatsen.. Zoek contact met mensen-groepen, die aansluiten bij wat je leuk vind..
Wat ook kan, is bijv deze clip op een duik forum zetten ( zeker als je van plan bent meer videos in een bepaald genre te maken )...
Plaats je clips op meerdere fora..enz...
Maak steen goede muziek, zo goed en of revolutionair, dat iedereen het er over heeft.. Helpt ook om bekend te worden![]()
Input=Outputis helemaal waar voor de online wereld..
Veel muzikanten weten niet, dat vroegah, in de tijd toen platenmaatschapijen het voor het zeggen hadden er gewoon flink wat geld in promotie gestoken werd. Dat was 1 van de belangrijkste functies van zon club.
Bijv...als er in Jimi Hendrix geen geld was gestoken, had nu nooit iemand van de beste man gehoord... ( 1ste plaat van hem, werd met de auto bij alle beroemde Engelse radio DJs afgeleverd met een fooi van ( dacht ik ) 1000 pond.. Om hem groot te maken ) Dus zelf de groten redden het neit zonder promo..
Succes ermee..![]()

goed plan. er is echt wel genoeg materiaal online, anders mss wat software aanschaffen die abstracte beelden zoals fractals genereert. vaak goedkoop of gratis te vinden. zo heb ik ook een tweetal muziekvideo's
;-)) geproduceerd, maar heb wel toestemming gevraagd aan de auteur om het beeldmateriaal op YT te zetten. was absoluut geen probleem!

haha dope track en clip maar dat wist je al!Promotietje vragen aan ECTV...![]()
haha dope track en clip maar dat wist je al!