gezocht: korg soft-synths

Status
Please reply by conversation.

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
- korg ms-20
- korg polysix
- korg mono/poly
- korg arp odessey

de soft-synth uitvoeringen, dus....

richtprijs; iets onder de aanbiedingsprijzen, die het hele jaar rondkomen...

de collection kan ook interessant zijn, wanneer iemand die voor een prettig bedrag kwijt wil.

Op KVR, in het "Sell & Buy" subforum, heb je meer kans op een leuke deal :walker: Tip: begin je topictitel met WTB (Want To Buy) en maak een Paypal-account aan.

okee, goeie tip! zal ik doen! dank!
Nog een tip: Check the seller in het "feedback" topic of kijk gewoon of de seller posts heeft in verschillende topics. Ik ben op KVR nog nooit opgelicht en heb daar al veel software gekocht, vaak voor ongeveer de helft van de nieuwprijs.

Nog een tip: Check the seller in het "feedback" topic of kijk gewoon of de seller posts heeft in verschillende topics. Ik ben op KVR nog nooit opgelicht en heb daar al veel software gekocht, vaak voor ongeveer de helft van de nieuwprijs.

een tip die altijd herhaald moet worden! ik zag uit mijn ooghoek dat marktplaats tegenwoordig ook een rating toelaat? bij kvr, als je sell & buy kijkt, lijkt het plugin heaven. goed, ik heb er meer dan genoeg. ja, en ik zag een aanbod van korg legacy, met iemand met weinig posts, en geen bedrag genoemd. dat vind ik dan toch moeilijk. al reageerde ie snel, en had ie al iets verkocht, schreef hij zelf...
goed, dit hoort hier niet thuis!

en er kan een slotje op, via een omweg, toch de gehele collection...

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back