Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

De Behringer website schijnt al meerdere dagen offline te zijn met een 'maintenance' melding erop.

Dat lijkt me ongebruikelijk lang voor wat onderhoud of zelfs een compleet nieuwe website, dus zouden ze gehackt zijn?
De Behringer website werkt bij mij gewoon hoor.

Screenshot 2026-04-14 at 23.19.21.png

Hij doet het hier half, de search geeft nog geen resultaten bijvoorbeeld. Lijkt erop dat ze een nieuwe site hebben en die in typische Behringerstijl aan het uitrollen zijn.

PS. Misschien bedoel je in het Nederlands? Want Duits en Engels werkt bij mi.

Screenshot 2026-04-14 at 23.33.51.png

Je kunt nu rechtstreeks praten met een AI-kopie van Uli, hij heeft zichzelf in de mainframe geupload. What a time to be alive!

1000030430.jpg

Hier werkt de website inmiddels ook weer! Was toch lang offline, en was zeker geen caching issue want ik had het op drie devices.

Ik klik niet op related content om mijn feed netjes te houden. Dat werkt redelijk maar kan ai geen filter fixen? Dan is t nog voor iets goed 😅

Ik vind het wel fijn dat ik gewoon bij de CEO binnen kan lopen ipv dat ik het met een chatbot moet doen die eruit ziet als een Mii, maar ik ben dan ook Gen-X.

De nieuwe AI Uli runt tegenwoordig vast zelf het bedrijf: “We’re moving beyond hierarchical executive structures”: Uli Behringer on Behringer restructuring

"CEO and founder Uli Behringer has announced a major restructuring at parent company Music Tribe, replacing the traditional C-suite with an AI-supported, data-driven leadership model."

competitors.forEach((competitor) => {
behringerFactory.initProduct(competitor.getLatestProduct);
behringerMarketing.initAnnouncement("Behringer" + competitor.getLatestProduct.name, competitor.getLatestProduct.price / 2);
});

Er stond laatst ern mooi stukje in de krant over hoe AI-leiderschap binnen de kortste keren compleet uit de hand loopt. TrumpAIns.

Enshitification?

Toch zit er af en toe iets leuks tussen,

Dit keer zijn ze eerlijk dat hij parafonisch is en niet poly.

Ben nog steeds verknocht op mijn mode d. Wat een leuke bas en lead bak.

Back