Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Zou 10 ook niet gevaarlijk laag voor een MTBF zijn; de kans dat exemplaren 1 keer niet halen wordt dan reëel bij typische verdelingen? Het lijkt me eerder een gegarandeerd minimum.
Goed punt. Mischien past de mediaan (ipv het gemiddelde) beter bij de gerealiseerde verdeling over de tijd.
Veel degradatieprocessen zijn log-normaal verdeeld ipv normaal.

MTBF betreft in dit geval het aantal keren in- uitnemen.
Nee, MTBF staat voor 'mean time' dus de grootheid is tijd. Niet het aantal acties.
Wat je zoekt is wat hier beschreven staat onder 'mating cycles': https://www.amphenol-cs.com/connect/learn-more-about-connector-mating-cycles.html
TLDR: Daar wordt overigens aangegeven dat het heel erg afhangt van de kwaliteit van de connector en dat er inderdaad connectors zijn die niet meer 100% effectief koppelen na 10-15x. Of dat een probleem is is natuurlijk weer heel erg afhankelijk van het gebruik. Voor laagspanning datasignalen maakt het echt niks uit of een connector 90% of 100% effectief is zo lang het signaal maar overkomt.

Kopen deze gasten nu alleen de Behrikloon om de zoveelste zinloze vergelijkings ideo te maken?
Super!! Thanks voor het checken. :okdan:

Tijdens het zoeken heel wat meer aan de weet gekomen over de UB-XA. :D

De module versie is beperkt verkocht / beschikbaar gekomen, ergens in augsustus als ik het goed begrijp?? Wat video's ervan die online staan. Maar voorlopig niet leverbaar.. ergens in mei pas weer.. maar lijkt me wel wat. :)
Heb de D net een maandje staan, bij toeval als b-stock op de kop kunnen tikken. Was zelf nog niet eens zo ver gekomen om losse voices te pannen, maar ga dat nu directe doe - ben net de mogelijkheden van de fw-update aan het uitproberen. Ben wel tevreden over klank en nogelijkheden

ah ja lijkt er op. de ssi2164.
Maar er is ook een cool audio versie v2164.
met drive en verschillende resonance circuits en types heb je een hoop opties.

Denk dat de twistfm ook heel lekker zal klinken.

Ik mag hopen van wel, want ik heb hem al besteld. Mijn eerste indruk op SuperBooth was erg goed, maar dat was natuurlijk maar kort en zonder me ingelezen te hebben (en dan is FM niet direct super intuitief).

4OP Fm op de MegaFM is vrij goed te doen.
Dus denk op de Twist FM ook.
Alleen live de mutiplier tweaken is niet aan te raden iig in een jam :)

4OP Fm op de MegaFM is vrij goed te doen.
Dus denk op de Twist FM ook.
Alleen live de mutiplier tweaken is niet aan te raden iig in een jam :)
Ja, ik "kan" ook wel FM, maar het is meer dat ik het toestel nooit eerder onder handen had gehad dus ook niet bekend was met de UI. Kortom: schuiven trekken en horen wat er gebeurt :D Maar inmiddels manual doorgenomen dus ik denk dat ik er wel uit ga komen.

En weer een nieuw speeltje van Uli,

Nog een video(tje),

En deze gaat over 107 min in première,

Laatst gewijzigd:
Waar heeft Uli die Spice van gejat vraag ik me af, het kan niet anders dan weer een schandalige rip-off zijn van het een of het ander.

Back