Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Die MS5 vond ik wel onweerstaanbaar vet klinken in de demo's. Zitten volgens mij ook nul functieknopjes op toch? Die trek ik toch vaak maar slecht bij Behringer spul.

Een desktop/19"versie zou wel fijn zijn trouwens.

geen ingewikkelde drukknoppen inderdaad op deze synth.

moet zeggen dat ik hem echt geweldig vind klinken, toch wel zoals ik me de SH5 herinner. Eigenlijk klinkt alles gewoon top wat er uit komt. Een en al sweetspot, maakt niet uit wat je doet, het klinkt gewoon erg goed.

geen ingewikkelde drukknoppen inderdaad op deze synth.

moet zeggen dat ik hem echt geweldig vind klinken, toch wel zoals ik me de SH5 herinner. Eigenlijk klinkt alles gewoon top wat er uit komt. Een en al sweetspot, maakt niet uit wat je doet, het klinkt gewoon erg goed.
Vet man. Een SH5 is een van de best klinkende vintage monos imho. Dus verbaast me niets dat je er zo mee in je nopjes bent. Heerlijk snappy ding. Vind bij die originele serie van Roland de looks ook echt 10/10. Dat industriƫle groen/grijs en het font en de vormgeving van de behuizing(en). Dat je zoiets nu kan kopen voor 500,- is wel echt gaaf.

wel echt ziek. heb net 600 euro ex import voor een boutique pedaal neergelegt. daar kun je een ms5 en nog wat van halen.

@Nap boert wat in zijn schilt. arp en dat ambient ding alweer te koop.
volgens mij ga je iets duurs halen. Iridium, 3rd Wave of een Akai rytm wolf?

amai ?? klinkt gelijk nog beter dan de 3rd Wave 8D.....op youtube

Weet niet of dit in de buurt komt van het oudje maar klinkt erg goed moet ik zeggen.
split zone, layer en unison en 8 individual outs voor 599, denk dat dit vlot gaat verkopen.

Nog maar een clipje van de firma zelf;

Weet niet of dit in de buurt komt van het oudje maar klinkt erg goed moet ik zeggen.
split zone, layer en unison en 8 individual outs voor 599, denk dat dit vlot gaat verkopen.

Ik vind de demo’s van Bartek wel leuk. Meteen de eerste split patch is van Mister mister - Broken Wings

Is dit de broer van Akai Dan ofzo? :D

Leuke bak. maar waarom 8 individual outs?
Minder leuk dat er gewone pots op zitten.
Dus elke keer als je van part wisselt kloppen de knop standen niet.

Maar goed leuke bak

Back