En een synthesizer is alleen een synthesizer als er synthesizer op staatBehringer MS5

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En een synthesizer is alleen een synthesizer als er synthesizer op staatBehringer MS5

Vet man. Een SH5 is een van de best klinkende vintage monos imho. Dus verbaast me niets dat je er zo mee in je nopjes bent. Heerlijk snappy ding. Vind bij die originele serie van Roland de looks ook echt 10/10. Dat industriƫle groen/grijs en het font en de vormgeving van de behuizing(en). Dat je zoiets nu kan kopen voor 500,- is wel echt gaaf.geen ingewikkelde drukknoppen inderdaad op deze synth.
moet zeggen dat ik hem echt geweldig vind klinken, toch wel zoals ik me de SH5 herinner. Eigenlijk klinkt alles gewoon top wat er uit komt. Een en al sweetspot, maakt niet uit wat je doet, het klinkt gewoon erg goed.
.....op youtubeWeet niet of dit in de buurt komt van het oudje maar klinkt erg goed moet ik zeggen.
split zone, layer en unison en 8 individual outs voor 599, denk dat dit vlot gaat verkopen.
Nog maar een clipje van de firma zelf;
Weet niet of dit in de buurt komt van het oudje maar klinkt erg goed moet ik zeggen.
split zone, layer en unison en 8 individual outs voor 599, denk dat dit vlot gaat verkopen.
Nog maar een clipje van de firma zelf;

vroeg ik me ook af, wanneer gebruik je dat? Hiermee misschien?maar waarom 8 individual outs?
WORNG Electronics SoundStage IIZodat je een tijdje vooruit kan als ze 1 voor 1 kapot gaan of beginnen te kraken.Leuke bak. maar waarom 8 individual outs?