Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
meer als ditte:
Is het niet bongO of congA ipv Congo? Of hebben we het hier wee niet over Miami soundmachine?![]()
Miami Soundmachine die gasten werden door Roland betaald om die TR727 aan de man te brengen, sellouts!
Gloria belandde niet voor niets in een rolstoel...
Gaat vast over deze monster klassieker (+beste gamecube gadget ooit).
En dan zegt @Phontaq op mijn reaktie dit terwijl de rest van het bovenstaande wordt niet geciteerdSorry ik ben ze aan het opkopen
Leuke naam Euronendie wil ik wel
Hieronder dezelfde pagina nog meer "Behringer" gerelateerde reaktiesNogmaals: dit is een synthforum – geen fruitforum of techforum – en deze gehele thread gaat over Behringer specifiek.
Dat ik dit, als doorgewinterde gloria esteFAN nog niet wist verbaast me enorm… Thanks 4 The scoop
Het is allemaal wat!
Goed dat het allemaal een keer gezegd is.
Ja dat we even weer weten waar we staan, zeg maar...
Opproberen 9) Schelden 10) Smaden 11) SmalenMaar verder gaat het wel ok met je?Zomaar een dwarsdoorsnede van een pagina in dit draadje, de rest reageert uitsluitend rationeel over Behringer toch?
Moet ik nog meer van die uitsluitend rationele Behringer reakties posten?
Misschien is het beter dat je eerst 'ns de gehele draad doorneemt ipv je alleen op mij te richten.
En dan zegt @Phontaq op mijn reaktie dit terwijl de rest van het bovenstaande wordt niet geciteerd
Hieronder dezelfde pagina nog meer Behringer gerelateerde reakties

Hahaha precies daarvoor!Gloria Behstefan memes?
Op zich wel maar volgens mij gaat het met jou niet goed?Maar verder gaat het wel ok met je?
Inhoudelijk reageren op een muur van ongerelateerde memes/quotes die je hebt gepost om een niet heel duidelijk punt te maken? Dan liever flauwe grappen inderdaad. Misschien moet je deze draad (en jezelf) wat minder serieus nemen.Op zich wel maar volgens mij gaat het met jou niet goed?
Vragen of alles goed gaat terwijl je niet inhoudelijk reageert, da's zoiets als dingen negeren waar je geen antwoord op hebt en dan met grapjes of flauwekul er over heen gaan om af te leiden.
Ik ontkom toch niet aan de indruk dat er hier steevast dezelfde SF leden zijn die met regelmaat vrij serieus over het klonen, de tekortkomingen enz van Behringer posten dus hetzelfde zal gelden voor diegenen die dan weer iets gevonden hebben om het draadje nieuw leven in te blazen waarbij regelmatig dezelfden daarna bijval geven, want ook dat zijn over het algemeen dezelfde personen, misschien moeten we het allemaal maar 'ns wat minder serieus nemen?Misschien moet je deze draad (en jezelf) wat minder serieus nemen

Ik ontkom toch niet aan de indruk dat er hier steevast dezelfde SF leden zijn die met regelmaat vrij serieus over het klonen, de tekortkomingen enz van Behringer posten dus hetzelfde zal gelden voor diegenen die dan weer iets gevonden hebben om het draadje nieuw leven in te blazen waarbij regelmatig dezelfden daarna bijval geven, want ook dat zijn over het algemeen dezelfde personen, misschien moeten we het allemaal maar 'ns wat minder serieus nemen?
Dan kan ik gewoon grappen blijven maken in deze draad en hoef ik niet te horen dat mijn reacties geen goede bijdragen zijn aan dit draadje.
Vanmiddag kreeg ik nog aanmerkingen op m'n grappen, kijk maar even een pagina terug, toen was ik niet constructief bezig werd er gezegd, het is ook nooit goed.![]()
Das een VST gast. Geen fysieke drummachine.