Scramble the Records - Sjanto [melodic house]

bombario

Gepokt en gemazeld
Ik ben de laatste tijd zo druk met vrolijke en melodieuze popliedjes dat ik vergeet mijn dance-dingen af te maken. Deze had ik nog liggen en hij klinkt eigenlijk best lekker, al zeg ik het zelf :D Enjoy! :mega:

Ah, eindelijk een gezicht geplakt op Bombario :D

Heb een paar commentjes nagelaten op je SC en ik ben je aan't volgen..

Prachtige schijf man, hier hou ik echt van.. die sequencer is KEI-goed !!

Doe zo verder :)

Gloomy.

Ik ben aangenaam verrast door de reacties. Deze staat al een paar maand op mijn harde schijf omdat ik hem niet goed genoeg vond en teveel liep te pielen met de mix. Ik heb hem gisteren toch maar impulsief op Soundcloud gezet. Dank voor alle aardige woorden :okdan:

lekker track...vind het door die bass synth meer richting retro/synthwave achtige sound gaan ipv melodic house.

Yes! Ik houd van akkoorden met ritmische filter sweeps, die vocal sample vind ik niet zo maar voor de rest super lekker!

Yes! Ik houd van akkoorden met ritmische filter sweeps

Dat kun je in FL Studio perfect doen met de keyboardcontroller. Daarmee koppel je plugin-settings aan noten, bijvoorbeeld cutoff-waardes. In een tweede spoor programmeer ik dan een ritmisch patroontje en daarmee gaat het filter dan open en dicht. Dat werkt bij elke plugin, ook delay, reverb, distortion etc. Kan vast ook in andere Daws, maar dit was voor mij echt een eye-opener. :eureka:

Back