Ik ben de laatste tijd zo druk met vrolijke en melodieuze popliedjes dat ik vergeet mijn dance-dingen af te maken. Deze had ik nog liggen en hij klinkt eigenlijk best lekker, al zeg ik het zelf Enjoy!
Ik ben aangenaam verrast door de reacties. Deze staat al een paar maand op mijn harde schijf omdat ik hem niet goed genoeg vond en teveel liep te pielen met de mix. Ik heb hem gisteren toch maar impulsief op Soundcloud gezet. Dank voor alle aardige woorden
Grappig dat je dat zegt, Just a Dude. Ik houd erg van synthwave en synthpop. Ik kies ook vaak voor die synths (vooral FM) bij mijn nummers. Dus goed gehoord
Dat kun je in FL Studio perfect doen met de keyboardcontroller. Daarmee koppel je plugin-settings aan noten, bijvoorbeeld cutoff-waardes. In een tweede spoor programmeer ik dan een ritmisch patroontje en daarmee gaat het filter dan open en dicht. Dat werkt bij elke plugin, ook delay, reverb, distortion etc. Kan vast ook in andere Daws, maar dit was voor mij echt een eye-opener.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.