Oneven - Time Crisis

Zijnvelt

Stamgast
Modulaire techno! Althans, de synths komen uit de modular (Make Noise STO, Mannequins Mangrove, Just Friends en Sisters). Drums komen uit Ableton.

https://soundcloud.com/oneven/sets/time-crisis

Je kick is prima alleen in de hoge frequency ....die klik zeg maar iets filteren naar onder de 12K frequency -2 db ofzo...uit mijn hoofd maar die snap van de kick wat zachter zetten en doffer ?.Verder waar is de bass synth?Kan lekker de track vet maken. En ik hoopte op een shift naar een ander octaaf of een break.Tis een minimal track maar denk dat een bass synth erin gooienhet wel vetter zou maken.Verder ga ik je song title gebruiken voor mijn nieuwe track naam ;-) geintje

Je kick is prima alleen in de hoge frequency ....die klik zeg maar iets filteren naar onder de 12K frequency -2 db ofzo...uit mijn hoofd maar die snap van de kick wat zachter zetten en doffer ?.Verder waar is de bass synth?Kan lekker de track vet maken. En ik hoopte op een shift naar een ander octaaf of een break.Tis een minimal track maar denk dat een bass synth erin gooienhet wel vetter zou maken.Verder ga ik je song title gebruiken voor mijn nieuwe track naam ;-) geintje

Ik heb drie versies van het nummer gemaakt. Wellicht dat de tweede wat meer voldoet aan wat je mist in de eerste versie: https://soundcloud.com/oneven/sets/time-crisis

Heerlijke track om mn dag mee te beginnen. Gek misschien maar ik zou hier wel wat vocals op kunnen inbeelden gecombineerd met wat wisselingen in het akkoord van de sequence. Vind het vet, goed gedaan!

Heerlijke track om mn dag mee te beginnen. Gek misschien maar ik zou hier wel wat vocals op kunnen inbeelden gecombineerd met wat wisselingen in het akkoord van de sequence. Vind het vet, goed gedaan!

Bedankt Niets! Erg leuk om te horen.

Een bas zou wel vet geweest zijn inderdaad. Geeft het ook meteen meer diepte. En maak er een eind aan. :)

Dank voor je feedback. Ik mis de bas persoonlijk niet in de track. De arp komt overigens erg dicht in de buurt van de kick dus er zit wel een klein beetje bas in verstopt.

Back