Christina Aguilera - Beautiful Remix by just a dude

Da's een korte remix!

Ik kan mij vergissen maar de laatste note van je baslijn klinkt erg vals. Zou ook de vocalen iets meer proberen te mixen met de rest van het nummer.

Da's een korte remix!

Ik kan mij vergissen maar de laatste note van je baslijn klinkt erg vals. Zou ook de vocalen iets meer proberen te mixen met de rest van het nummer.

:Dhahaha erg vals....!Die laatste noot slide een beetje tussen seminoten in geloof ik , heel subtiel.Tis een oude mix dus ik ga daar niks meer aan doen.
Maar ik hoop niet dat ik meer tracks heb met valse noten haha.:biertje:
Als je vaak genoeg l;uisterd wordt die valse noot vanzelf normaal...dan wil je niet anders meer hahahahaha.
Deze track is in de tijd gemaakt dat ik al trots was dat ik iets kon maken dat op een muziek nummer leek.
Alsnog bedankt voor de valse feedback:kont:

Kort maar prachtig! Mooie emotie achter die strings. Doet mij denken aan de oldskool House Sound :)

Mooi hoor. Heb geen bas gehoord omdat ik hem via de telefoon afspeelde.

Het einde vind ik niet zo mooi ik had dan eerder er een b stuk ingemaakt voor meer afwisseling.

Hoezo valse feedback?

vond het een leuk woordspelinkje , bedoelde daar niks onaardigs mee hoor.
de feedback is jouw feedback ...zo komt het bij jouw over dus daar ga ik niks tegen inbrengen ...ik heb wel es vaker dat mijn bass noten qua keuze iets wat apart zijn of afwijken..:)
keep on rockin in the freeworld.:okdan:

Back