[Trance] Menno de Jong - Guanxi

Origineel geplaatst door MdJ
Armada wilde de track niet hebben.

Daarentegen is er wel weer goed nieuws over de track... staat op http://www.mennodejong.nl

Even hits omhoog schroeven hehehe.

Greetz! 8)

Complimenten voor je mooie site en gefeliciteerd met de release.

Die oerhollandse naam van jou zal het goed doen in het buitenland:D

Goed gedaan hoor,die site van jou ziet er trouwens ook top uit:okdan: :okdan:

Origineel geplaatst door MdJ
Armada wilde de track niet hebben.

Daarentegen is er wel weer goed nieuws over de track... staat op http://www.mennodejong.nl

Even hits omhoog schroeven hehehe.

Greetz! 8)

Donderdag luisterde ik toevallig a state of trance. Armin gooide er in het begin een nummer in ,en vertelde dat veel nummers hem tegenwoordig geen kippevel meer gaven. Hij kondigde dus een nummer aan wat volgens hem blijkbaar een zwaarkippevel gehalte moest hebben.

Hahhhha ik hoorde dat nummer ZWARE BAGGER waar je spontaan van in de diaree raakt. En geen seconde kippevel te bekennen. Moet zeggen dat ik het de laatste tijd maar magertjes vind met die hele Armin en kornuiten .Hij is zeker een beetje verdwaald.

Origineel geplaatst door justin
Donderdag luisterde ik toevallig a state of trance. Armin gooide er in het begin een nummer in ,en vertelde dat veel nummers hem tegenwoordig geen kippevel meer gaven. Hij kondigde dus een nummer aan wat volgens hem blijkbaar een zwaarkippevel gehalte moest hebben.

Hahhhha ik hoorde dat nummer ZWARE BAGGER waar je spontaan van in de diaree raakt. En geen seconde kippevel te bekennen. Moet zeggen dat ik het de laatste tijd maar magertjes vind met die hele Armin en kornuiten .Hij is zeker een beetje verdwaald.

Ik hou zelf niet van die muziek,maar ik denk dat de mens verzadigd is,te verwend,wil steeds beter en beter,er is een grens,en die stopt een keer.

Gefeliciteerd man!!! Anjuna beats is echt niet verkeerd.

Enneh, je track Millionfold is ook te gek. :smeris: petje af :) !

Ik hoor em net in de Essental Mix Above and Beyond van Pete Tong op radio 1!

wat een meesterplaat! ik zocht de tracklist op en zag jou naam staan! en zocht dus vervolgens deze thread op!

echt fantastische track! hulde! :okdan: :halleluja 8) :D

heee moest wel effe zoeken voordat ik de 30seconde lowbitrate mp3 te pakken had, (via je site, via via naar een ander forum, en hop) - maar ik moet zeggen dat dit veelbelovend klinkt!! Ik zou 'm graag helemaal horen, en dan liefst gewoon effe ieeetsjes betere kwaliteit.. graag ff linkje fixxen aub...

je kan denk ik wel die essential mix van pete tong downloaden (da's gewoon legaal), Above and Beyond 06-06-2004, daar begint zn nummer rond 70:00, heb je gelijk een berg goeie trance platen erbij :D

Back