[Trance] Menno de Jong - Guanxi

Toevallig zette ik deze track vandaag weer op. Maar kan je garanderen met 100% dat deze track gerealesed word. Wil er evt wel een weddenschap met je op afsluiten.

:D

is best lekker schijfje !! zweverig, zit alles in wat erin moet ... klinkt ook lekker helder ... echt nice gedaan

:okdan:

Geen standaard trance plaat, originele geluiden, lekker om naar te luistern, dit is zo'n nummer dat je wel eens lekker hard wil opzetten!:) Top werk!!

:smeris: Petje af hoor! :) Puike plaat.

Alleen zou naar mijn mening de kick iets meer punch mogen hebben en (zoals fuse ook al zei) iet minder zwaar (bassig zeg maar). Maar ja...da's mijn mening!

Lijkt me ook prima op A State Of Trance passen, heb je 'm daar al heen gestuurd?

Origineel geplaatst door Leudes

Lijkt me ook prima op A State Of Trance passen, heb je 'm daar al heen gestuurd? [/B]

Jep, Maykel Piron is de man van Armada, waar ASOT en een aantal andere labels onder vallen.

Overigens, iedereen enorm bedankt voor de positieve reacties... fijn om te horen dat een trackie gewardeerd wordt!

Origineel geplaatst door MdJ
Jep, Maykel Piron is de man van Armada, waar ASOT en een aantal andere labels onder vallen.

Oh, da wizik nie!

Succes ermee... Ik hoor 'm vanzelf wel in de platenzaak (en dan neem ik 'm gelijk maar mee denk ik).

Mijn welgemeende felicitaties...K heb dit nummer nu al ne keer of 20 beluisterd en hij verveelt geen moment.
Echt knappe progressive trance,moet gezegd.
Bij momenten deed het mij een beetje denken aan het nummer Rapture van Lio.
Op een gegeven moment was ik de tekst van Rapture op dit nummer aant zingen en dat klonk ( in mijn hoofd althans )
zeer sjiek.
Mss een remix idee ?

Groetjes en tot de volgende.

EEEEJ DAMN
Als tranceliefhebber en zeker na al deze positieve reactie's ben ik reuze benieuwd naar die track maar de download werkt niet =( .Heb je de track soms weer verwijdert of zo?

Helaas, hij is al verwijdert ja...

Bij Armada willen ze m ook niet uitbrengen, was ook wat te ver gegrepen.

Ik heb dus wat demos rondgestuurd... en inmiddels al een positieve reactie van het label van Misja Helsloot... maar blijkt nu dus dat hij juist een andere oudere track van me wil uitbrengen... deze was m niet opgevallen op mn demo.

Dus ik hou mn fingers nog even crossed.

Origineel geplaatst door justin
Toevallig zette ik deze track vandaag weer op. Maar kan je garanderen met 100% dat deze track gerealesed word. Wil er evt wel een weddenschap met je op afsluiten.

:D
Gefeliciteert Justin,
Je hebt gewonnen.Wat was de inzet?

Helaas, hij is al verwijdert ja...

Bij Armada willen ze m ook niet uitbrengen, was ook wat te ver gegrepen.

Ik heb dus wat demos rondgestuurd... en inmiddels al een positieve reactie van het label van Misja Helsloot... maar blijkt nu dus dat hij juist een andere oudere track van me wil uitbrengen... deze was m niet opgevallen op mn demo.

Dus ik hou mn fingers nog even crossed.

Wat heeft armada over de track gezegt Menno? Wat waren hun woorden als ik vragen mag.

Armada wilde de track niet hebben.

Daarentegen is er wel weer goed nieuws over de track... staat op http://www.mennodejong.nl

Even hits omhoog schroeven hehehe.

Greetz! 8)

hehehe lachen, anjunabeats.....doe Jono de groeten van mij (Olaf) en zeg maar dat ie ff moet laten weten als ie weer es in NL is! ;)

Olaf

Back