Pentium III PC

Status
Please reply by conversation.

DD626

Stamgast
Hallo,

Heeft er iemand nog een werkende Pentium III pc in de aanbieding ?

Ik hoor het graag als iemand er nog eentje heeft staan waar hij/zij van af wil.
Er hoeft geen beeldscherm of toestebord/muis bij te zitten

mvg
David

Wow.. man!! :okdan:
Ik heb nog wel wat PIII processors volgens mij.. :) ik moet ff kijken of ik nog een werkend moederbord heb.. waarschijnlijk wel. :)
Schijf en tower dacht ik ook nog wel.. al heb ik een paar jaar terug een hoop weggegooid. Het wordt dus dan geen retro white/yellow exemplaar :D
Geheel gratis trouwens maar onder voor behoud wat betreft het moederbord dus. Ik ga morgen even kijken in mijn PC archieven.

Waar ga je em voor gebruiken? :)

ik denk dat ie een hele pc zoekt, niet alleen de processor en ik vermoed dat hij misschien windows 98 wil draaien omdat sommige oude geluidskaarten daar alleen nog op werken bijvoorbeeld Korg Oasys en een Kurzweilkaart beiden ook in mijn bezit. Ik heb nog wel een pctje staan hier maar dit is eigenlijk een synthesizerforum, er zijn al wat problemen over geweest in het verleden...

Ik heb nog wel een Pentium 4 pc liggen. Alles zalman gekoeld (cpu, videokaart en voeding) , hd's in rubbers dus behoorlijk stil, is mijn oude studio pc.

Heb je nog wat details over die Kurzweil kaart VlEen? Ik kom wel wat tegen van Turtle Beach maar niet een PCI of ISA kaart van Kurzweil zelf. :)

Mocht er interesse zijn heb ik denk ik ook nog wel een pentium 3 set en een pentium 4 set staan.

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    69,5 KB · Bekeken: 75
check. :)
Interessant.. ik lees dat de app ook geschikt is voor de Turtle Beach kaart met de Kurzweil uitbreiding. Maar dit soort kaarten zijn niet heel erg bruikbaar? Buiten dat het wel een betere S/N ratio heeft dan de gemiddelde Sounblaster..

De Oasys kaart vind ik nog steeds erg de moeite om aan te hebben.. super klank!! Of de Microwave PC van Terratec.. :mega:

Last edited by a moderator:
oops.. verkeerde video... :0:.. en geen edit...

Last edited by a moderator:
Het ging al(weer) een tijdje over geluidskaarten (hoor...) Maar ik ben al weg...

Status
Please reply by conversation.
Back