Nieuwe ''Interface'' Site

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Wie is er hier nu link ?

Re: Re: Re: Wie is er hier nu link ?

Origineel geplaatst door conso
Ik heb geen mail gewijzigd. Ben sinds gisteravond zelfs helemaal niet meer online geweest.

ik check het vanavond bij mn computer thuis.

Re: Re: Wie is er hier nu link ?

Re: Re: Wie is er hier nu link ?

Origineel geplaatst door Errol
of je hebt je mail net gewijzigd of er is iets aan de hand met de computer bij mij thuis waar ik die link op zag.
Zodra ik thuis ben check ik dat even want hier opmn werk zie ik die link ook niet.

Als dat zo is dan mijn excuses hiervoor.

Ik vraag me trouwens af of er programma's bestaan die dit kunnen checken of er 1 of ander programmaatje stiekum meeloopt en dan bij een bepaald woord een link van maakt.

ad-aware, werkt perfect...

Origineel geplaatst door Arv
dat herken ik zeker errol. Ik heb het ook is gezien. Geen idee wat voor programma dat deed, maar irritant is het wel. Maar je kan er helemaal vanuit gaan dat conso onschuldig is... (wel een beetje flauw om hem meteen te beschuldigen errol..)

hier staat wat meer:
http://www.webmasterworld.com/forum10/3611.htm

Ik ging er echt vanuit dat hij een link had gezet naar 1 of andere site waar die zelf wat mee te maken
heeft commercieel gezien.
Dat is echt niet de eerste keer dat dit soort dingen gebeuren.

Dus flauw kan ik het niet noemen eerder vervelend dat ik hem daar mee associeerde.
Weer wat geleerd.
Ik denk dat we deze computer helemaal opnieuw gaan installeren want er gebeuren vreemde dingen op dit moment mee.

Ik ging er echt vanuit dat hij een link had gezet naar 1 of andere site waar die zelf wat mee te maken

En daar had je dus helemaal GEEN ENKELE reden toe Errol. Daar had het bij kunnen blijven wat mij betreft. Je zat er dus inderdaad volkomen naast en bleerde te vroeg. Maar dan begin je daarna nog eens een keer met een suggestie over het aanpassen van mijn bericht (ook onterecht) , en in je antwoord hierboven nog even verder met een nieuwe ongestoelde bewering. Het wordt daar nu ook nog een link waar ik zelf commerciele binding mee zou hebben. Laat zo toch een naar zuur toontje achter man.

En daar had je dus helemaal GEEN ENKELE reden toe Errol. Daar had het bij kunnen blijven wat mij betreft. Je zat er dus inderdaad volkomen naast en bleerde te vroeg. Maar dan begin je daarna nog eens een keer met een suggestie over het aanpassen van mijn bericht (ook onterecht) , en in je antwoord hierboven nog even verder met een nieuwe ongestoelde bewering. Het wordt daar nu ook nog een link waar ik zelf commerciele binding mee zou hebben. Laat zo toch een naar zuur toontje achter man.

als je mn woorden verkeerd interpreteerd zal ik het nog n keer aan je uitleggen.

ik zei: OF je hebt je bericht aangepast OF het zit bij mij ergens in de computer fout.
Want zoals ik al uitlegde, deze reactie was gebaseerd op het feit dat ik op mn computer op mn werk de link
ineens niet zag.
Die link zag ik wel op mijn thuiscomputer. snap je?

De ongestoelde bewering is niet op jouw persoon gericht maar op het feit dat het vaker voorkomt dat op andere forums sommige leden een link naar iets commercieels (eigenbelang) zetten.

Dus heel logisch gezien ging ik daar in 1e instantie vanuit. Zeker in deze tijden waarin spam + ander ongedierte nogal veelvuldig voorkomt.

Daarvoor heb ik je mn excuses aangeboden.

Ter informatie heb ik het programmaatje ad aware wat nokey (die het blijkbaar wel snapte) me tipte geinstalleerd en inderdaad, het barste van de programmaatjes die op de achtergrond allerlei links in een woord zetten.

In jouw bericht kwam dat dus ook voor. Overigens de allereerste keer.

Ik hoop dat je het snapt en nogmaals ik zie echt niet in waarom het flauw is dat ik hierop reageerde terwijl ik in de volle overtuiging was dat je een link had gezet.

Wat mij betreft valt het allemaal wel mee.

fijn weekend

gaan er nog mensen medoen met die Zuco103 remix contest? Lijkt me wel loik. Beetje fonky remixje maken ofzow

Reken maar dat ik een poging ga wagen! :duivels: Lekker gaaf latin nummer. Moet alleen nog wel ff het akkoordenschema verder uitzoeken, maar dat zal wel niet zo'n probleem zijn. Gave Rhodes solo erover heen spelen ofzo :)

Ik heb trouwens een cd van New Cool Collective (onwijs gave band waar Stefan Schmid en Stefan Kruger van Zuco103 voorheen toetsenist resp. drummer waren) waarop hetzelfde nummer ook staat, ook door hen gespeeld.

By the way, iemand enig idee of je bij zo'n remix ook van het oorspronkelijke akkoordenschema mag afwijken enzo? Niet dat ik het complete schema wil omgooien, maar wel her en der een akkoordje extra...

nee, je hebt blijkbaar niet begrepen waar errol het over had.
hij is vrij duidelijk geweest in wat hij zag op zijn computer.
dat er een bug in zijn computer zat kon hij natuurlijk niet weten.
overigens vind ik hem helemaal niet bleren want in principe zegt die iets waar iedereen een hekel aan heeft.
namelijk spam en dit soort links.

Hij heeft allang zijn excuses aangeboden en ook uitgelegd waarom hij zo reageerde.
Ik zou hetzelfde hebben gereageerd als ik dit soort links zou tegenkomen.

Volkomen terecht dus.

gaan er nog mensen medoen met die Zuco103 remix contest? Lijkt me wel loik. Beetje fonky remixje maken ofzow

De vocalen staan zeker alleen op de cd en niet op de site?

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
By the way, iemand enig idee of je bij zo'n remix ook van het oorspronkelijke akkoordenschema mag afwijken enzo? Niet dat ik het complete schema wil omgooien, maar wel her en der een akkoordje extra...

Ja hoor, maak er een kompleet nieuwe track van desnoods, met een totaal andere melodie in een andere toonladder enz. Daar ben je volkomen vrij in, en zoals valt af te leiden uit het interview in de Interface, houden ze wel van een experiment, dus.....zolang je er tekstueel gezien maar geen zootje van maakt 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back