Mpc 1000

Origineel geplaatst door big_slick_dick
de mpc 1000 kan niet timestretchen.
ik heb het in de hendleiding gelezen.:L

Misschien iets voor de eerst volgende OS update?

Origineel geplaatst door bambamstudio
dat moet je bij de meeste samplers, wat een gelul weer....

Het is gelul dat je dat bij de meeste samplers op je PC moet gaan doen. Timestrectch en samples reversen zijn simpele basisfuncties... sinds de s950 hoort dat standaard te zijn.

En het idee wat ik bij een mpc heb is dat je hem juist wel standalone moet gaan gebruiken.. vooral voor hiphop. Je neemt hem mee je kelder in.. sluit je platenspeler aan, samplet wat en maakt dope tracks.. timestretch is dan echt wel onmisbaar....

Het is gewoon expres niet erop gezet.. om niet te concureren met andere de andere machines heb ik het idee..

pffff, relax ff joh dit............dat............dit................dat

zo'n mpc1000 vind ik tot nu toe nix, ik heb er alleen wat over gelezen hoor, maar ik vind dat niks,
tis wat je ermee wilt doen daar hangt het vanaf,
de andere mpc's waren/zijn idd meer stand alone

Je kan ook niet (zoals op de grote MPCs) dingen doen zoals de noten een paak tikken opschuiven.

Ik denk dat dit betekent dat dit echt een 'my first mpc' wordt voor de compumannen die nu eindelijke een echte mpc kunnen kopen EN ik voorspel dat er dus toch een 2500 oid komt: eentje die dus echt de 2000 voorbij gaat en tussen de 1000 en de 4000 in zit qua specificaties.

Origineel geplaatst door bazziman
Je kan ook niet (zoals op de grote MPCs) dingen doen zoals de noten een paak tikken opschuiven.

Ik denk dat dit betekent dat dit echt een 'my first mpc' wordt voor de compumannen die nu eindelijke een echte mpc kunnen kopen EN ik voorspel dat er dus toch een 2500 oid komt: eentje die dus echt de 2000 voorbij gaat en tussen de 1000 en de 4000 in zit qua specificaties.

daar heb je me een goed punt bazziman, daar ben ik het mee eens=)

Origineel geplaatst door Christov
word@furious 5....je gaat toch geen halfvolledige spullen kopen......nepsampler....

Het is geen sampler maar een MPC. :)

Het gaat over een nepsampler hier :)

Hij lijkt me alleen relax voor live mee te nemen. Gewoon voor het loopen van samples en midi data.

Als ik em er misschien bij koop zal ik eens proberen de OS van de 2000 erin te laden :D

Origineel geplaatst door sander

Als ik em er misschien bij koop zal ik eens proberen de OS van de 2000 erin te laden :D

Moet je zeker proberen, vind'ie vast fijn al die flashbacks. :)

woooooaaaaaaa sander! wat een zieke koele avatar! ;)

ik zie de mpc als live sequencer - dus om LIVE te gebruiken - waarom heb je dan die exotische functies nodig ?
ik denk dat de mpc1000 perfect voor live toepasingen inzetbaar is,... de extra's die een 'echte' sampler moet kunnen doe je toch veel makkelijker op je pc - dan via usb overpompen naar je mpc1000 en je bent klaar om te gaan.

het ligt er gewoon een waarom je de mpc1000 nodig hebt - wil je meer functies, dan zal je een duurder model moeten kopen of een standalone sampler ,niet een sequencer met ingebouwde sampler.

zo zie ik het...

kalm kalm :kont:

Origineel geplaatst door hansbakker
RTFM! dan weet je het zeker...

idd, kun je ook ff normaal reageren?
mensen met illegale software vragen moet de manual lezen, hardware leggen we gewoon uit ALS we het weten, maar ja...als je het niet weet is RTFM het gemakkelijkste roepen.....

Ik zag dat de nieuwe FM net geariveerd is bij de Bruna op station. Daar staat een review van een aantal bladzijden over de MPC1000. Ik heb em nog niet helemaal gelezen. Maar ik geloof dat ze em vooral aanprezen als livetool.

Back