Ik zit al jaren te geilen op een setje SL1200's, maar omdat deze zo schreeuwend duur zijn heb ik steeds maar andere spullen gekocht. Ik ben nu serieus aan het overwegen een paar draaitafels aan te schaffen (meimaand vakantiegeld maand
) !
Een paar SL1200's zou natuurlijk te gek zijn, maar zijn er eigenlijk alternatieven ? Vestax schijnt erg mooie draaitafels te maken die soms nog duurder zijn dan SL's. Ook numark heeft scherp geprijsde draaitafels. Ik ben en blijf een nederlander dus het zal natuurlijk 2ehands aangeschaft worden (tenzij die mintoverstock goeie shit levert !)
Is er echt zo'n groot verschil in kwaliteit dat alleen SL1200 goed is ? De meeste DJs die ik ken trekken een vies gezicht als je het over iets anders hebt, of ze zeggen " Het is zeker goed spul, maar het voelt anders dan technics, en das nou eenmaal de clubstandaard"
) !Een paar SL1200's zou natuurlijk te gek zijn, maar zijn er eigenlijk alternatieven ? Vestax schijnt erg mooie draaitafels te maken die soms nog duurder zijn dan SL's. Ook numark heeft scherp geprijsde draaitafels. Ik ben en blijf een nederlander dus het zal natuurlijk 2ehands aangeschaft worden (tenzij die mintoverstock goeie shit levert !)
Is er echt zo'n groot verschil in kwaliteit dat alleen SL1200 goed is ? De meeste DJs die ik ken trekken een vies gezicht als je het over iets anders hebt, of ze zeggen " Het is zeker goed spul, maar het voelt anders dan technics, en das nou eenmaal de clubstandaard"