midiex8 crisis

paul

Joe haj
ik zit met ut volgende probleem:

als ik de midiex 8 geinstaleerd heb met ut bijhorende setupje en de computer gerestart heb krijg ik ut volgende; een windows wizard om de midiex8 verder te instaleren.... ik heb daarvoor een *.inf bestandje voor nodig... teminste dat vraagt de wizard aan mij... wat voor *.inf bestandje weet ik niet.. zolang ik dit niet doe, doet ut beestje ut ook nie.

weet iemand hoe je dat ding geinstald krijgt, of wat voor file ik dus nodig heb?

btw... R.T.F.M. gaat bij mij nie op.. dat heb ik gedaan! :engel:

bvd.

Re: midiex8 crisis

Origineel geplaatst door paul

btw... R.T.F.M. gaat bij mij nie op.. dat heb ik gedaan! :engel:

bvd.

Oeioeioei,

een zwaar geval van P.E.B.S.A.C. !!!

Probeer eens een 'search' te doen naar een *.inf file
op je meegeleverde installatie ceedeetje en
browse hier dan naar toe als je PC ernaar vraagt.

of download bij steinberg de nieuwste drivers.

normaal plaats ik een link, maar de site ligt ff plat:

Warning: Host '80.239.136.162' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /usr/local/web/sites/tamagotchie/system/include/class/class.db_mysql.php on line 147

Warning: MySQL Connection Failed: Host '80.239.136.162' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /usr/local/web/sites/tamagotchie/system/include/class/class.db_mysql.php on line 147
An error has occurred

An error has occurred while loading this page. You can either try to load the page again now or wait and try to load the page again later.

Thank you for your understanding

En als je *.inf gevonden hebt op het ceedeetje, start>instellingen>nieuwe hardware>zelf uit lijst kiesen>overige apparaten>Zelf zoeken op CD>*.inf file aanklikken...... en klaar.

De versie op de CD NIET installeren, maar de nieuwste versie gewoon downloaden.

Daar heb ik al heel wat sores mee gehad nl. Niet voor niets dat ze die software updaten.

ja maar als ik de nieuwe drivers heb gedownd zit er geen *.inf bestandje bij...:confused:

Origineel geplaatst door paul
ja maar als ik de nieuwe drivers heb gedownd zit er geen *.inf bestandje bij...:confused:

Je installeert het vanaf de installer die je daar vindt.

Dan trek je de Midex er uit.

Dan herstart je de computer.

Dan stop je de Midex er weer in.

Je hoeft dan geen .inf meer te zoeken want dat staat dus al in je systeem. Je kunt gewoon de aanbevolen drivers ofzo selecteren.

Maar wel een readme.txt file.

En je kunt toch wel zip files uitpakken?
(Ik vraag het maar)

Origineel geplaatst door bikkel
Je installeert het vanaf de installer die je daar vindt.

Dan trek je de Midex er uit.

Dan herstart je de computer.

Dan stop je de Midex er weer in.

Je hoeft dan geen .inf meer te zoeken want dat staat dus al in je systeem. Je kunt gewoon de aanbevolen drivers ofzo selecteren.

Idd, zo werkt het perfect..

Nooit problemen gehad met het installeren op die manier van mij Midex8.

Back