Sampler voor 1 enkele sample

Die MS1 raakt wel snel verkocht volgens mij voor dat geld. Dat de verkoper van die MS1 niet wil verzenden is de prijs misschien ook naar.
Deze marktplaatser is niet geheel...
nouja laat maar.
Wat is er mis met die verkoper @coinoperator? Ik lees alleen maar goeie reviews..

Hij vraagt misschien te weinig.. en iedereen die de prijs kent biedt nu meer per Privé bericht.. Deze dingen worden doorgaans voor veel meer aangeboden en verkocht..

Die MS1 raakt wel snel verkocht volgens mij voor dat geld. Dat de verkoper van die MS1 niet wil verzenden is de prijs misschien ook naar.

Wat is er mis met die verkoper @coinoperator? Ik lees alleen maar goeie reviews..

Hij vraagt misschien te weinig.. en iedereen die de prijs kent biedt nu meer per Privé bericht.. Deze dingen worden doorgaans voor veel meer aangeboden en verkocht..
Hij vraagt 75, ik bied 75, reageert niet op meerdere mails.
als ie er 500 voor wil zet t er dan bij en laat mensen niet voor lul staan.
of geef tenminste ff antwoord

reageert niet op meerdere mails.
als ie er 500 voor wil zet t er dan bij en laat mensen niet voor lul staan.
of geef tenminste ff antwoord
De verkoper zal echt heel veel mails gehad hebben ja.. waarschijnlijk gestalkt voor een prijs als deze.. :dubbel:

Laatst gewijzigd:
Hey de Casio CT-S500 en CT-S1000V hebben een non volatile sampler/sample player voor 1 keyboard range sample (die ook in het geheugen blijft, en er is ook nog een sample drumbank voor een aantal korte drumsamples) Als je geen multisample wil, dus maar 1 sample die je over het keyboard wil spelen, is dit de oplossing denk ik. De CT-S500 is hetzelfde als de CT-S1000V behalve dan zonder die totaal gimmicky useless speech synthesizer ;) en volgens mij de helft goedkoper 250 euro ofzo

Werkt ook supermakkelijk je gooit de sample wav op een USB stick en stopt die in de Casio en dan importeer je de sample. Geen gedoe met floppies/opslag media nuja
je kan de usb er permanent in laten hangen met 100000 wav samples natuurlijk, ook al is er maar 1 sample lokatie duurt ook niet superlang om ze in te laden.

Die Korg Microsampler is best een gaaf beetje cult instrument, uniek in zijn soort voor een moderne keyboard sampler en heel intuïtief, soort mini Emulator/EMax II/EPS toen totale flop niet begrepen maar nu zeldzaam en gezocht. Die sequencer is echt zo snel en simpel....zo een apparaat waar je geen handleiding voor hoeft te lezen alles wijst zichzelf....Ook die Nagra fieldrecorder tape look is grappig...

Laatst gewijzigd:
Back