Internet Radio

DUDE,

VOOR DANCE MUSIC...

WWW.DI.FM

echt een geweldige zender... ik luister hem altijd... Je hebt de keuze tot iets van 15 subkanale! Echt heeeeeeel koel...
een absolute aanrader! :dj:

www.di.fm

Joost:kroon: :okdan:

:D

stond er al boven :) Digitally imported

Ik vind het alleen balen dat ze van 128k naar 96k zijn gegaan..

Maar zeer zekers een aanrader..

Dit is ook een gigantisch goeie Stream.. alleen moet je mzzl hebben om er in te komen maar 10 lusiteraars tegelijk..

HardHouse, Hardstyle, Techno.. Hardtrance

Chance Zeus

Ik luister ook meestal Id-t op de kabel ,vooral ASOT is mijn favoriet en Q-dance is ook wel eens leuk. En als er niks op Id-t is dan luister ik Xfm http://www.xfm.nl . op de website kun je zelf van tevoren zien wat er gedraaid word. Ik weet alleen niet of Xfm buiten Limburg te ontvangen is.

Origineel geplaatst door Erazotropa
:D

stond er al boven :) Digitally imported

Ik vind het alleen balen dat ze van 128k naar 96k zijn gegaan..

Maar zeer zekers een aanrader..

Dit is ook een gigantisch goeie Stream.. alleen moet je mzzl hebben om er in te komen maar 10 lusiteraars tegelijk..

HardHouse, Hardstyle, Techno.. Hardtrance

Chance Zeus

klopt dat ie er al boven stond ... maar ik denk ik benadruk hem nogmaar eens :P

Joost

Origineel geplaatst door MIDIoot
Ik luister ook meestal Id-t op de kabel ,vooral ASOT is mijn favoriet en Q-dance is ook wel eens leuk. En als er niks op Id-t is dan luister ik Xfm http://www.xfm.nl . op de website kun je zelf van tevoren zien wat er gedraaid word. Ik weet alleen niet of Xfm buiten Limburg te ontvangen is.

XFM is toch geen internet radio ?
wel een goeie zender overgens ... lekker mix van allerlei soorten dance muziek :)

Joost

XFM is toch geen internet radio ?
Klopt,alleen kabel, maar Bambam vroeg ook niet alleen om internetradiozenders.

Ik heb trouwens wat van de links in deze thread uitgeprobeerd, dr zitten érg goede zenders bij maar ik vindt die lage bitstream niét om aan te horen, vreselijk! Als ik daar te vaak naar luister dan verpest ik toch mijn producers-oren.Of overdrijf ik nu niet? Kan het niet gebeuren dat als je te vaak naar slechte kwaliteit muziek luisterd (mp3's en internetzenders) dat je het dan met afmixen ook niet meer zo nauw neemt? Graag wat feedback van ervaren producers.

Klopt,alleen kabel, maar Bambam vroeg ook niet alleen om internetradiozenders.

Ik heb trouwens wat van de links in deze thread uitgeprobeerd, dr zitten érg goede zenders bij maar ik vindt die lage bitstream niét om aan te horen, vreselijk! Als ik daar te vaak naar luister dan verpest ik toch mijn producers-oren.Of overdrijf ik nu niet? Kan het niet gebeuren dat als je te vaak naar slechte kwaliteit muziek luisterd (mp3's en internetzenders) dat je het dan met afmixen ook niet meer zo nauw neemt? Graag wat feedback van ervaren producers.

nee ben ik helemaal met je eens. Ik irriteer me er mateloos aan, hoevaker het kraakt, hoeveel eerder ik hem afzet.... maargoed soms kan je niet anders :D

en bij afmixen, vergelijk ik mijn producties met die van de echte pro's (dus niet via een webradio) dus blijf ik scherp en verloederd he afmixen niet :D

Joost

in regio eindhoven is ie gewoon te ontvangen op de kabel maar ook voor in de auto :)
http://www.xfm.nl/frequenties.html

soma
groovesalad!
hier zie je ook een lijstje van wat er allemaal gedraaid is
dus als er iets bijzit wat je goed vind kun je de namen zo in soulseek of emule intikken! :D

ik luister de laatste tijd voornamelijk Limbik frequencies limbik freq
en Staticbeats Staticbeats
De eerste is voornamelijk elektro/ambient, zowel bekende als undergr., en heeft een verbinding van 128 kbps.
Staticbeats is wat harder, maar ook voornamelijk electro (zelf noemen ze het IDM) vaak verbinding van 56 kbps, op zun best is het 96 kbps.
Beide staan onder de i-tunes internetradio lijst.

Back