Loterij van de eeuw !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik doe ook nog steeds mee met 2 loten.

Origineel geplaatst door leo
Het is goed dat ik al gegeten heb!!

Het is dus niet de bedoeling dat ik hier in de achtertuin ga staan grabbelen in een hoge hoed met 80 (of zo) papiertjes.
het winnende nummer is het eerste 2-cijferige prijswinnende eindgetal van de koninginnedag staatsloterij op tv, zodat iedereen dat kan controleren en weet hoe het afloopt.
dat kan dus elk getal tussen 00 en 99 zijn.
hoeveel loten wil je?
Anders doen we gewoon het volgende:

( getal van de staatsloterij ) MOD ( aantal loten ) of in andere programmeer talen:
( getal van de staatsloterij ) % ( aantal loten )

ik vind het goed !
nog steeds 2 stuks !

mocht ik het nog moeten bevestigen: ikke doe mee, met 1 lot :)

leo, hoe wil je al dat geld binnen zien te krijgen? zo maar een hersenspinsel...

gewoon, ik geef mijn rekeningnummer per email en meteen overmaken, of langsbrengen, of opsturen.
het hoeft niet 1 voor 1, iedereen kan tegelijk betalen, dat is toch een kwestie van dagen.....?

Sorry, ik hak de knoop maar door. Na veel gezeur en getrek van mijn kant, is de stand nu 64. Het leek me een leuk idee, maar het lukt gewoon niet. Het spijt me voor iedereen die mee wilde doen, maar ik ga nu toch maar aan mezelf denken.
Iedereen die heeft geholpen en/of mee wilde doen: bedankt.

Uhh, volgens mij gingen we al naar de 80. We stonden eerst op 77 en nu waren er een paar mensen die nog een lootje extra namen...

Nope het durrt te lang helaas guys t was wel een top idee.
In afspraak met leo gaat de thread dicht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back