Loterij van de eeuw !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tja, als er 80 loten worden verkocht en het winnende cijfer is 81, dan wordt het toch lastig. maar ok, een oplossing zou zijn dat we dan opnieuw loten onder de eerdere deelnemers,
met het tweede getrokken nn-eindcijfer of zo. komt wat mij betreft wel goed.

Correctie / Stand

Correctie / Stand

Mensen.. de stand is op dit moment 76 loten.. ik ben 't maar gaan bijhouden in een spreadsheetje.. ook makkelijk voor eventueel bijhouden van betaling e.d.

Stefan's entry is waarschijnlijk 2 keer geteld.. hij heeft namelijk twee verschillende posts waarin ie zegt voor 1 lot mee te doen.

I'm sorry..

I'm sorry..

Maar ik haak af. Ik heb het idee dat het niet gaat lukken en dus kan ik beter nu maar melden dat ik niet meedoe dan in een (veel) later stadium.

succes

Arv

ik doe nog steeds mee

Olaf

Als het doorgaat, moet dat ding ook door iemand gewonnen worden. Dus als er maar 80 loten zijn verkocht, ga je ook maar tot 80 een lot trekken en niet daarboven. Dat schiet niet op.

Ik doe ook nog mee. En natuurlijk moet er iets te verzinnen zijn dat er zo en zo een winnend lot is.
Zoiets vanne: Als het lot niet op de laatste twee cijfers valt, dan gelden de voorlaatste twee cijfers.

Trouwens, heb ik al verteld dat ik met dit soort dingen altijd enorm veel geluk heb? Dus stuur hem deze kant alvast maar op Leo. Als de rest dan even betaald maak ik hier alvast even ruimte.

8) 8) 8) 8)

P.S. Als het niet anders kan wil ik hem ook wel even ophalen

Het is goed dat ik al gegeten heb!!

Het is dus niet de bedoeling dat ik hier in de achtertuin ga staan grabbelen in een hoge hoed met 80 (of zo) papiertjes.
het winnende nummer is het eerste 2-cijferige prijswinnende eindgetal van de koninginnedag staatsloterij op tv, zodat iedereen dat kan controleren en weet hoe het afloopt.
dat kan dus elk getal tussen 00 en 99 zijn.
hoeveel loten wil je?

count me in!!

nog steeds voor 3 loten...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back