Loterij van de eeuw !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: gezellig een loterij

Re: gezellig een loterij

Origineel geplaatst door robert heuk
kan je me ook vertellen of het er een is met kersenhout of karstanjehout of is het toch eikenhout,altijd leuk om te weten.

toen ik 'm kocht was de kast heel licht gebeitst met een heel dikke laag vernis erover, dat was geen gezicht.
ik heb 'm daarom helemaal afgeschuurd en netjes opnieuw gebeitst en daarbij geprobeerd de synth weer een beetje oud uiterlijk te geven, de kleur is kersen/mahonie-achtig. ongeveer de kleur van het plaatje, maar iets rood-achtiger.
ik vind het goed gelukt, het is een mooie kast, maar dat zie je straks zelf wel, als je een beetje mazzel hebt.

beste leo

beste leo

beste leo bedankt voor je antwoord, dit is wat ik wilde weten.

hoe gaat het verder met de loterij, zitten we al op de 100 lotten ?

het lijkt mij verstandiger dat je gewoon doorgaat tot dat je er 100 hebt toch !!!

geen tijds limiet "gewoon doorgaan" succes !!!!

gr robert heuk*D

Origineel geplaatst door bambamstudio
ja wat wil je daar mee zeggen ??

Dat dient als aanvulling op zijn eerdere post ;)

Origineel geplaatst door Alan Pearlman
Hallo Leo,

Ik heb me ook maar aangemeld.
2 lootjes voor mij, hopelijk halen we de 100!

Origineel geplaatst door bambamstudio
tja, niet iedereen zit te wachten op een Moog.

(zoals ik dus)

tja, met jou had ik al rekening gehouden bambam, maar hoe zit het dan met de rest, dat zijn toch wél toffe jongens??
;-)

nog 24; wil er niemand zijn ms20 in perfecte staat verkopen voor 24 loten?? zijn we meteen rond.

Als ik een MS20 had....Gelijk!!!

Die Moog mag mijn kant wel op komen!

Helaas....ik ben nooit echt een geluksvogel in loterijen;{

De wonderen zijn de wereld nog niet uit (hoop ik)

Origineel geplaatst door Ed Beukers
Helaas....ik ben nooit echt een geluksvogel in loterijen;{

nee da's waar, ikke ook niet. maar ach, 1 lot moet kunnen :D

nog 24; wil er niemand zijn ms20 in perfecte staat verkopen voor 24 loten?? zijn we meteen rond.

ik heb nog wel een goeie ms-20 staan, maar je kan me vast niet garanderen dat ik die kan inruilen voor de mini, he?

het is wel een kans van bijna 1 op 4, maar zelfs als grote gokker zou ik dat toch niet doen. het moet wel leuk blijven en 100 euro op het spel zetten is tot daar aan toe, een goede gok, maar 600 euro? nee, dat wordt ziekelijk!

maar goed: de stand is 77 en het wordt zo langzamerhand tijd om de knoop door te hakken. zelf vind ik het nog steeds een leuk idee en ik begrijp dat de mensen die zich aangemeld hebben er allemaal op rekenen een minimoog voor weinig binnen te halen, maar ik vraag me echt af of het gaat lukken.

de suggestie om zonder tijdslimiet door te gaan vind ik niet verstandig. ik wil zo langzamerhand ook wel weer eens niet rood staan op de bank, maar ik ga mensen niet vragen te betalen voor een loterij als niet bekend is wanneer dat gaat gebeuren. ik kan me ook voorstellen dat als het nog een maand of twee gaat duren, dat niet iedereen daar (nog) zin in heeft, misschien dan wel geen geld heeft, enz.
zelf vind ik een loterij trouwens pas leuk, als de uitslag snel volgt. die lootjes die een half jaar in een la liggen wachten op de uitslag, daar is niks aan.

nee, wat mij betreft is het doel de koninginnedag staatsloterij en niet later.
ik kijk het nog even aan. probeer svp nog liefhebbers te vinden, als je ze kent!

ik wil de knoop doorhakken en heb een voorstel:

de stand is nu 77 loten; wat mij betreft zetten we de loterij door, maar dan zonder tweede prijs. dat wil zeggen: geen kans op geld terug, alleen de minimoog voor het winnende nummer. de loting valt samen met de koninginnedag staatsloterij. in de tussentijd probeer ik de rest van de loten te slijten. zodra er meer dan 90 weg zijn, worden er alsnog 10 tweede prijzen van geld terug (25 euro) ingesteld.
voorwaarde is wat mij betreft dat ik dit weekend het akkoord hiervoor krijg van alle deelnemers die zich gemeld hebben; er kan dan vanaf maandag betaald gaan worden. het geld moet binnen een week na maandag binnen zijn.

een bijkomende consequentie is wel dat als er minder dan 100 loten zijn verkocht, de kans bestaat dat de prijs niet valt.
ik reken er echter op dat als we de boel in gang zetten, de laatste lootje ook wel verkocht zullen worden, als het eenmaal loopt.

ik vind wel dat ik op deze manier maximaal mijn nek heb uitgestoken; het wordt nog een heel geregel en verkopen gaat misschien sneller en met een minstens zo goede opbrengst. ik heb het er graag voor over, het blijft leuk, maar als dit niks wordt van het weekend, dan moet het maar ophouden en verkoop ik 'm gewoon.

wat mij betreft valt uiterlijk maandag (of eerder) de beslissing.

doei.

Ehmmm... hoezo is er dan kans dat de prijs niet valt?

Wil niet lullig doen of zo, maar ik denk wel dat we met z'n allen wel willen dat hij eruit gaat. En zowieso dat het regelen van geld voor loten al reteingewikkeld is want we wonen over heel Nederland verspreid.
Denk als het te lang gaat duren er mensen gaan afhaken als you zelf al niet afhaakt.

Mij lijkt dat het alleen zin heeft om loten te verkopen als hij er daadwerkelijk ook uit gaat, anders krijg je denk ik zeker gelazer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back