ben op zoek naar een analoge of vroeg-digitale delay.
-geen tape-echo (geen zin meer in gedoe met tapes en dat ding heel de tijd vergeten uit te zetten)
-maximale delaytijd moet meer als 450 ms zijn
-als je ermee feedbacked moettie lekker blijven klinken, digitale emulators zoals line6 zullen het dan waarschijnlijk lastig krijgen, maar als zo'n line6 het aankan wil ik daar ook nog wel voor gaan... hoeft dus niet perse vintage te zijn ofzo...
oja.... dennis... als je nog wil zakken met die prijs hoor ik het wel he!
-geen tape-echo (geen zin meer in gedoe met tapes en dat ding heel de tijd vergeten uit te zetten)
-maximale delaytijd moet meer als 450 ms zijn
-als je ermee feedbacked moettie lekker blijven klinken, digitale emulators zoals line6 zullen het dan waarschijnlijk lastig krijgen, maar als zo'n line6 het aankan wil ik daar ook nog wel voor gaan... hoeft dus niet perse vintage te zijn ofzo...
oja.... dennis... als je nog wil zakken met die prijs hoor ik het wel he!

kheb idd niet met een RE-201 gespeeld...staat nog wel op mijn verlanglijstje maar zal er denk ik toch nie van komen...wordt steeds minder een vintage fetishist...... ik bedoelde hierboven eigenlijk dat je soms met bepaalde vooroordelen in je hoofd naar een apparaat kijkt/luistert.......en dat is soms jammer...... ik geloof best wel dat er een verschil tussen die apparaten zit, maar ik vindt altijd: als het vet klinkt, klinkt het vet...... en ik ga ook af op opmerkingen van space-echo bezitters die ook een DL4 hebben....maarja..de een vindt het wel goed klinken, de ander weer niet.....