Cisco
advancedtechnoresearch
Hela!
'K dacht, laat ik eens een poll zetten!:confused: En wel over een onderwerp dat mij best gevoelig ligt.
Ik ben zelf 27 jaar en vanaf m'n 14de ben ik opgegroeid met house/hardcore, en ging vanaf die tijd zwaar veel naar feesten. Als ik er op dit moment naar die tijd terug denk, krijg ik gewoon kippevel!
Wat was dat toch een mooie en sfeervolle tijd!
Maak op het moment al een aantal jaartjes Techno, en met succes! Maar fabriceer toch vaak nog een lekkere hardcore track. Het is de muziek waar ik mee opgegroeid ben en waar ik aan gezworen heb, en hou er nog steeds van! Volgens mij zijn er wel meer gasten op het Forum die al zwaar lang mee draaien?!
Ik weet dat er zo nu en dan wel hardcore feesten zijn! En dat de muziek nog steeds uitgebracht wordt!
Maar... Moet Hardcore/Oldstyle weer terugkomen?:confused:
Ik wil geen mensen beledigen die zeggen dat hardcore nooit weg is geweest!
Maar ik bedoel: Moet Hardcore weer terug komen zoals vroeger? Met of zonder Australian/Kale harses?
Ik vraag dit, omdat ik en veel mensen die ik ken de muziek toch wel erg missen!
(En mijn maatje "the prophet" blijft zweren dat het terug komt!)
Peace...
'K dacht, laat ik eens een poll zetten!:confused: En wel over een onderwerp dat mij best gevoelig ligt.
Ik ben zelf 27 jaar en vanaf m'n 14de ben ik opgegroeid met house/hardcore, en ging vanaf die tijd zwaar veel naar feesten. Als ik er op dit moment naar die tijd terug denk, krijg ik gewoon kippevel!
Wat was dat toch een mooie en sfeervolle tijd!Maak op het moment al een aantal jaartjes Techno, en met succes! Maar fabriceer toch vaak nog een lekkere hardcore track. Het is de muziek waar ik mee opgegroeid ben en waar ik aan gezworen heb, en hou er nog steeds van! Volgens mij zijn er wel meer gasten op het Forum die al zwaar lang mee draaien?!
Ik weet dat er zo nu en dan wel hardcore feesten zijn! En dat de muziek nog steeds uitgebracht wordt!
Maar... Moet Hardcore/Oldstyle weer terugkomen?:confused:
Ik wil geen mensen beledigen die zeggen dat hardcore nooit weg is geweest!
Maar ik bedoel: Moet Hardcore weer terug komen zoals vroeger? Met of zonder Australian/Kale harses?
Ik vraag dit, omdat ik en veel mensen die ik ken de muziek toch wel erg missen!
(En mijn maatje "the prophet" blijft zweren dat het terug komt!)Peace...

Van mij mag het weer terug komen!