[enquete] Oldstyle/hardcore terug?!

[enquete] Oldstyle/hardcore terug?!

• Ja, alles moet terug komen! Incl. gabbers en alle comercie

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, het moet weer hip worden, maar dan in underground sfeer

Stemmen: 8 61,5%
  • Nee, laat het maar weg blijven, behalve happy hardcor! (haha!)

Stemmen: 3 23,1%
  • Nee! Voor mij geen 200bpm meer!

Stemmen: 2 15,4%

• Totaal aantal stemmers
    13
  • Enquete gesloten .
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cisco

advancedtechnoresearch
Hela!:doei:

'K dacht, laat ik eens een poll zetten!:confused: En wel over een onderwerp dat mij best gevoelig ligt.;)
Ik ben zelf 27 jaar en vanaf m'n 14de ben ik opgegroeid met house/hardcore, en ging vanaf die tijd zwaar veel naar feesten. Als ik er op dit moment naar die tijd terug denk, krijg ik gewoon kippevel!:P Wat was dat toch een mooie en sfeervolle tijd!

Maak op het moment al een aantal jaartjes Techno, en met succes! Maar fabriceer toch vaak nog een lekkere hardcore track. Het is de muziek waar ik mee opgegroeid ben en waar ik aan gezworen heb, en hou er nog steeds van! Volgens mij zijn er wel meer gasten op het Forum die al zwaar lang mee draaien?!

Ik weet dat er zo nu en dan wel hardcore feesten zijn! En dat de muziek nog steeds uitgebracht wordt!

Maar... Moet Hardcore/Oldstyle weer terugkomen?:confused:

Ik wil geen mensen beledigen die zeggen dat hardcore nooit weg is geweest!;)

Maar ik bedoel: Moet Hardcore weer terug komen zoals vroeger? Met of zonder Australian/Kale harses?

Ik vraag dit, omdat ik en veel mensen die ik ken de muziek toch wel erg missen!=( (En mijn maatje "the prophet" blijft zweren dat het terug komt!)

Peace...

Volgens mij is het al een beetje aan 't terugkomen... ik liep afgelopen zaterdag, geheel onverwachts, rond op Impulz en aan 't einde waren BuzzFuzz en Promo bezig wat hardcore uit de speakers te knallen.. was opzich wel ok, dit beter dan die (!#@%^&** hardstyle... wat een muziek, dat is happy hardcore is een nieuw jasje.. midkick-woep :stupid

Maar neej... iedereen moet draaien en luisteren wat ie wil en als dat weer mensen aantrekt, prima, maar doe mij maar donkere basslijnen en opzwepende trommeltjes techno ipv hc.. wel een leuke tijd gehad, maar de feesten trek ik niet meer... thuis wil ik nog weleens wat in de CD-speler knallen.. :)

woord omhoog ! :P

Origineel geplaatst door donbrasco
Volgens mij is het al een beetje aan 't terugkomen... ik liep afgelopen zaterdag, geheel onverwachts, rond op Impulz en aan 't einde waren BuzzFuzz en Promo bezig wat hardcore uit de speakers te knallen.. was opzich wel ok, dit beter dan die (!#@%^&** hardstyle... wat een muziek, dat is happy hardcore is een nieuw jasje.. midkick-woep :stupid

Maar neej... iedereen moet draaien en luisteren wat ie wil en als dat weer mensen aantrekt, prima, maar doe mij maar donkere basslijnen en opzwepende trommeltjes techno ipv hc.. wel een leuke tijd gehad, maar de feesten trek ik niet meer... thuis wil ik nog weleens wat in de CD-speler knallen.. :)

woord omhoog ! :P

Dov (prophet) is idd ook super druk met hardcore gigs!:dj: Van mij mag het weer terug komen!

Want die "Hardstyle"? :r :r :r

Trance? :r :r :r

Niemand boos worden!;) Mijn zielige mening!:)

Ach niemand van de nieuwe aanwas gaat bijna voor de serieuze hardcore. Er zal wel ongelofelijk veel rotzooi gemaakt gaan worden.

Wat mij betreft mag het terugkomen, maar dan graag wel met meer niveau dan een aantal jaren terug. In die tijd zijn er wel wat goeie tracks gemaakt, maar die verzopen in de rotzooi. Als het een beetje richting het werk op Industrial Strength gaat, dan vind ik het verder best. Gaat het richting Hard stuff of sommige platen op Rotterdam Records, dan wil ik er graag van verschoond blijven. Een grap is ook maar een keer leuk.

Hehe, persoonlijk zit ik er niet echt op te wachten. Laatst eens wat oude nummers gedownd - idd prophet - dominatin- , dacht toch echt dat ze een stuk langzamer waren!

Het heeft voor mij echt afgedaan. In die tijd (begin 90) was het vet, nu ben ik verstandig :engel: :engel:

:koffie:

Origineel geplaatst door Arv
Ik lees in de vraag meer: "moet hardcore weer commercieel uitgebuid worden?". IMO: NEE

Juist, dit is 'm....

ach jah wat is terugkomen vind ik. kijk laat iedereen gewoon lekker van zijn of haar muziek houden en moet het weer een rage worden? wie heb daar wat aan dan belhave de grote maatschappijen en de dj's? als muziekliefhebber maakt het volgens mijn geen ruk uit. vind het ook een beetje een nutteloos onderwerp wat dat betrefd. 't zal vast wel weer een keer terugkomen en misschien ook niet. boeit me weinig. nu is hardhouse weer populair en rap en r/n/b. nou lekker voor ze. de genre waar ik naar luister kennen de meeste in nederland niet eens en wat ze daar van kennen is alleen maar rommel, interreseert me ook weinig. sorry dat ik een beetje bot reageer, maar wat roest dat nou?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back