Remix contest: INDUSTRIAL....

Auxillary

Ouwe rot
overleden lid
Voor de ruige leden onder ons:

http://www.acidplanet.com/contests/kidneythieves/?subsection=the_contest

De groep heet ´The Kídneythieves´ met een nogal heavy industrial track. Alle samples en loops zijn te downloaden. Ik ben benieuwd of er leden zijn die hier iet mee aan kunnen. Misschien een vette Acid of Techno remix?

Je kunt er niets mee winnen aangezien het alleen voor de US is, maar ik zet die contests hier omdat het gewoon FUN is om te remixen.

Eric

Rare jongens die amerikanen

Rare jongens die amerikanen

Origineel geplaatst door Auxillary
Voor de ruige leden onder ons
Nou ik voel me niet direct aangesproken :z

Ik vind die reviews op acidplanet een raar iets, iedereen zit mekaar maar 9 en 10 sterren te geven.
Ik heb hiervan expres iets superbizars gemaakt wat aan alle kanten rammelt en alsnog heb ik alweer de eerste 9 binnen :confused:

Nouja. Je vindt 'm hier.

KLOPT!

Die reviews waren in het begin wel gaaf maar na verloop van tijd kom je er achter dat het gewoon slijmerij van de hoogste plank is! Als je dan een review kreeg/krijgt werd er ook meteen gevraagd om terug te reviewen zodat men hoger in de charts kwam! Net alsof dat ook maar iets te betekenen heeft!? Niets dus.

MAAR, daarom zet ik die link niet hier neer hoor. Ik wil gewoon iedereen die zin heeft om met toch wel gave loops en samples van hoge kwaliteit te rommelen, hiervoor de kans te geven. Ik bedoel dus om aan te geven dat er goede zaken te downloaden zijn. Ik gebruik met name alleen de vocal samples en af en toe echte gitaar loops.

Hoewel deze contest wat lastig is vind ik, omdat ik niet echt een feel voor dit genre heb.

En voor de opmerkingen over de ruige leden bedeolde ik dus de heren van de wat hardere genres zoals dus Industrial of heftige Acid en zo!

Eric

Argh!!!, K ga binnenkort ons grind/deathmetalalbum remixen!!!
zal dan wel ff wat posten!!

K zal die samples ff uploaden en kijke wat ik er mee kan.
Oh ja voor de wat ruigere lui hiero, check hatecore ff van onze nieuwe cd.
Down te loaden op onze website www.grind.isviolent.com

Metal!!!!!

Back