SP1200 OS Disk

808Playa

Nieuwkomer
Bij het opstarten van de SP1200 krijg ik de melding Disk Read Error. Dit komt omdat ik geen OS Disk heb. Weet iemand waar ik deze kan krijgen???

BIj voorbaat dank.

Klopt hoor alleen die heb ik ook niet. Vaag dat dat niet op internet te downloaden is, een filmpje van een chick die pijpt tijdens het sms'en is makkelijker te vinden dan een OS van een SP...

tja dat komt omdat je hem niet kan imagen ( tot zo ver ik heb gevonden)
anders had ik zo een kopieetje voor je gemaakt ..

maar je wil zeggen dat je een sp1200 hebt zonder OS ?
geen enkele disk ? ook die 5 disks met sounkits niet ?

is ie zonder diskette's van de vrachtwagen afgevallen ?

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Peter madR de Vries...........leuke insinuatie.......fijn hoor.

heb je hem weer ...

maar dat is natuurlijk jou manier om aan apparatuur te komen
want dan ben je niet meer zo gevoelig voor marketing he ... :D

maar zonder dollen .. het is gewoon vreemd ...
en ben benieuwd naar zijn reactie ... want die disks horen er normaliter natuurlijk bij te zitten ..
maar het kan natuurlijk zonder ...

En trouwens als je mijn post goed had gelezen dan had je misschien door
dat ik dat allemaal weet omdat ik er zelf een heb ..

dus ... ;)

die sp1200 die hier op het forum te koop staat zitten geen diskettes bij dus is hij eigenlijk niet bruikbaar?

de sp1200 en diskettes dat is zoiezo klote

goedkope HD's pakt ie niet
DD's wel maar dat is ook afwachten
en moet je ze per stuk testen ... want formateren geeft geen nekel garantie
opnieuw opstarten moet je met die disk
dan weet je zeker dat ie het doet

als ie dus geen error geeft .. ;)

Origineel geplaatst door enyo-dog
die sp1200 die hier op het forum te koop staat zitten geen diskettes bij dus is hij eigenlijk niet bruikbaar?

dat is zoeizo de debiel ..
das hetzelfde als een synths als compleet verkopen zonder vcf of eproms ...

daarnaast zou ik niet weten wat je met disks voor de rest moet als je sp verkoopt ...
je hebt er geen drol aan ..

tenzij hij zo uit een studio is gejat ... :duivels:
of een handelaar zonder verstand van zaken ...

en ja je hebt dus die disk(s) nodig .. simpele copietje is al genoeg ..

Misschien omdat iemand niet zomaar zijn samples aan iemand geeft?
Als ik een sampler verkoop met zipdrive of desnoods gewonde diskette, no way dat diegene die hem koopt mijn disks met samples erbij krijgt, waarvoor ik door vele stoffige platenkratten heb moeten ploeteren.

Origineel geplaatst door SILML75
Misschien omdat iemand niet zomaar zijn samples aan iemand geeft?
Als ik een sampler verkoop met zipdrive of desnoods gewonde diskette, no way dat diegene die hem koopt mijn disks met samples erbij krijgt, waarvoor ik door vele stoffige platenkratten heb moeten ploeteren.

ja maar zonder os is ook het uiterste ..
dat slaat gewoon nergens op ... als een fiets zonder wielen ... :confused:

daarnaast zitten er standaard 5 disks bij met os en samples
waarvan de samples niks voorstellen ...

en een os disk is zo gemaakt .. daar hoef je echt je samples niet voor vrij te geven ...

ook vind ik dat grate diggen behoorlijk overhyped maarja ... dat terzijde ...

Ow okeej, in dat geval heb je gelijk, tering zeg, hadden ze toen het rommetje nog niet uitgevonden ofzo?
Dat je dat ding elke keer met bootdisc moet starten:confused:
(ik heb nog nooit met zo'n ding gespeeld, dus waarschijnlijk zeg ik nu iets heel doms)

Maar over cratediggen, je hebt idd wel gelijk dat er ook mensen zijn die het echt tot een religie verheffen, MAAR aan de andere kant is het ook gewoon erg cool als je een exclusieve sample "diggt" die je nog niet eerder gebruikt heb horen worden.

Origineel geplaatst door SILML75
Ow okeej, in dat geval heb je gelijk, tering zeg, hadden ze toen het rommetje nog niet uitgevonden ofzo?
Dat je dat ding elke keer met bootdisc moet starten:confused:
(ik heb nog nooit met zo'n ding gespeeld, dus waarschijnlijk zeg ik nu iets heel doms)

Maar over cratediggen, je hebt idd wel gelijk dat er ook mensen zijn die het echt tot een religie verheffen, MAAR aan de andere kant is het ook gewoon erg cool als je een exclusieve sample "diggt" die je nog niet eerder gebruikt heb horen worden.

ik vind dat os op een disk zetten best oke ..
niet dat het veel nut heeft gehad
maar ALS er nieuwe os uit kwam hoefde je alleen maar een nieuwe disk te hebben ...

en ik snap het ook van dat crate diggen
probleem is dat je snel verkijkt op originele samples ...
want zoveel originele sampels zijn er haast niet meer ...
en als ze origineel zijn moeten ze ook nog eens klinken .. of zo bewerkt worden dat je er echt iets aan hebt .. maarja dat vind ik

heb hier wel wat gasten over vloer gehad die sample cd's niet durven naan te raken omdat het gewoon weg not done was.

is opzich prima .. probleem is alleen dat het vaak klinkt als een stel natte krant ..
maarja iedereen moet het zelf weten ..

Is hier iemand bereid om een disk toe te sturen?? Onkosten worden vergoed uiteraard! Die gast waarvan ik em heb zo een disk nasturen, het schijnt dat de TPG ons adres niet meer kent, want ik ontvang niets :confused: Voorbaat dank...

Back