Solina Stringensemble chorus mod...?

Jeroen

Music!
Hoi,

Onlangs kwam ik erachter dan mijn Solina Stringensemble een van de vroegere is waarbij je het Chorus effect niet uit kan zetten. Weet iemand of dat te modificeren is? Ik zou hem willen samplen zonder chorus...

Grtz,
Jeroen

Dat lijkt me nou niet de moeite waard. Op het moment dat je die chorus uitzet klinkt het als een orgel, saai en droog.

Maar als je er echt op staat dan wil ik wel even de schema's opzoeken en kijken waar je een schakelaar tussen kan zetten ;)

Eens, ik heb wel eens samples gehoord van het kale geluid, en dat is niks. Maar om te sampelen is dat veel geschikter. Als je schema's hebt, wil ik wel een copietje...;)

Grtz,
Jeroen

Dat weet ik allemaal wel (ik heb er immers zelf ook al jaren een), maar ik wil de mogelijkheid hebben om het aan of uit te switchen...

Grtz,
Jeroen

Geen probleem:)

Waarschijnlijk haal ik de schema's zondagavond weer van de website, dus mochten er nog mensen zijn die ze willen hebben stuur me dan even een bericht dan plaats ik ze weer opnieuw of ik mail ze even.

[chorus-mode] Huib De Bruijn wist te vertellen dat die chorus eerder bij toeval ondekt is toen ze naar een emulatie van de Leslie zochten [/chorus-mode]

Zo zie je maar ...

Back