midi patchbays info hier !

Citaat:
Vraagje nog over die audio-click/pedal functie van de MOTU: enig idee als wat voor soort MIDI-data
dat tevoorschijn komt ? MIDI-note ? MIDI-clock ?

Geen ideeee ??? kan dat wel even uitzoeken voor je, zelf gebruik ik dat alemaal niet.
adat-Sync timecode en zo ook niet, stuur een midiclock van cubase of een drumdoos en klaar.

De nieuwsgierige typert vroeg zich daar in blauw af of ie hier en passant ook iets van een tap-tempo functie aantrof. Daar komt natuurlijk nog wel meer bij kijken, maar mocht die MIDI-info als MID_clock opduiken dan zou dat een leuke zijn.

Grt !

Een motu midi timepiece II of AV is ook goed en goedkoper, tis te zeggen de seriele of parrallele versie dan (zonder usb) +- €60

Mocht ik zo'n II of AV puur voor de patching-functie gebruiken, zou ik dan bij normale routings zonder MIDI-merging iets kunnen merken van latency t.o.v. hardwarematig patched kabels ? Zo heel veel verschillende setups voorzie ik niet, dus de keep-it-simple-kant in me neigt naar een simpel patch panel met wat doorvoer-connectors die ik zonodig snel even met wat korte kabels omgooi.

Of ben ik dan toch te bang voor op te lopen delays ?
Ik bedoel, de wat wrakkige arpg-timing van m'n synth is al erg zat, daar hoeft niet nog eens een onduidelijke bijdrage van een niet al te nodige MIDI-patcher tussen - hoe mooi de LED-kerstboom ervan ook mag zijn ;-)

Dank !

Kan wel toch ???

Moet het eens proberen maar 1 naar een stuk of 6 heb ik wel vaker gedaan.

Dan moet ik nog eens checken. Er stond in ieder geval echt een heel opvallende limitatie in de handleiding waar ik destijds wel last van had met mijn setup. Die nu nog steeds ingepakt in de garage staat te wachten ;{

Back