Hoi *MPC4k* Hoi!

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lieden!

Ik wil jullie graag deelgenoot maken van mijn vreugde! :)

In mei had ik via Ricardo een MPC4000 gescoord. Ik dus blij! :D
Er moest alleen nog een HardDisk in, en wat RAMmetjes... ik tweedehands RAM gescoord, nieuwe 80GB HD... ik dus blij! *D

Ik alles in de MPC gefrot, maar tijdens het openen van de MPC had ik de display kabel uit de voet getrokken (aan het mainboard). Ik friemel die kabel weer terug, ik zet de MPC weer aan... en wat denkte? :( Hij doet helemaal niets meer! zo dood als een pier! =) De MPC is terziele dacht ik...

Maar goed... ik vrolijk naar AKAI Nederland gemaild... dit geprobeerd, dat geprobeerd... maar helaas... MPC bleef dood...
Dus ik naar mijn reguliere toetsenleverancier (EMI (Eindhoven)) om daar mijn beklag te doen... Zit toevallig directeur AKAI Nederland daar... mijn verhaal aan hem kunnen doen (lucht toch op!!)
Enfin... MPC opgestuurd naar Voerman...

...

...

en toen hééééééél lang mogen wachten... vanaf mei - juni - juli - augustus - september - oktober - november... tot EINDELIJK de vorige week... een verlossend telefoontje van EMI: "er staat hier een MPC4000 voor je klaar"

:D ik weer blij!

ik voel me weer helemaal :kroon:

en dat wou ik graag met jullie delen!

Groet,
Roy
:luv:

Origineel geplaatst door Arv
ik deel je vreugde!!

alleen jammer dat het zo lang heeft mogen duren he..

Arv

Hoe langer het duurt, hoe groter de frustratie, maar ook hoe groter de vreugde als het dan eindelijk terug is...

Groet,
Roy

Beter!

Laat ff weten wat je er van vind..

Ondanks de vreugde vind ik toch erg slecht dat het zo lang duurt, echt absurd!!!!!

gr. Mario

Belachelijk dat het zo lang heeft moeten duren.. Heb je toevallig ergens vernomen wanneer OS 1.50 komt?

Origineel geplaatst door marcuuu
Wat waren de reparatie kosten ? en wat was er aan de hand ?

Alles is onder garantie gerepareerd (waarvoor HULDE)...

In eerste instantie dachten ze dat het de display zelf was, dus een nieuwe besteld uit Japan (duurt ongeveer 3mnd! zeker als je eerst een S5000 display geleverd krijgt!).

Bleek het toch niet te zijn... 'mmm vreemd'

Bleek ergens een foutje op het moederbord te zijn... dus nieuw moederbord besteld... dat zou nog eens x maanden gaan duren... na een boos telefoontje hebben ze een moederbord uit een nieuwe MPC gehaald en die in die van mij gezet... en toen deed alles het weer!

zo een display schijnt trouwens rete-duur te zijn... kun je een hele mooie kleuren TFT van kopen...

Groet,
Roy

Origineel geplaatst door Jazper
Belachelijk dat het zo lang heeft moeten duren.. Heb je toevallig ergens vernomen wanneer OS 1.50 komt?

HIER zeggen ze december 2003! BIJNA dus... (Sean W werkt bij AKAI USA - heeft vaak goede inside info)

Groet,
Roy

PS het duurde trouwens sowieso al een maand om de MPC in Amersfoort te krijgen... UPC snapte het niet helemaal en heeft hem na een maand weer terug aan EMI gestuurd!!! :stupid

Damn, zolang wachten op zo'n hemels apparaat?! Ach ja, soms zit het mee, soms zit het tegen. Veel mpc-plezier nu en blijf van die binnenkant af haha ;)

Leuk verhaal,maar het zo zo maar kunnen dat je via statische vingers het moederbord zelf heb gemold......:D

statische vingers zou zeker kunnen... maar ik heb genoeg aan PC's gekloot om dat te kunnen ondervangen...

... inmiddels heb ik het ding alweer open gehad om het ADAT bord te installeren...

Alles loopt nog op rolletjes!

Groet,
Roy

wel een rete slechte service, dat het zo lang heeft geduurd. Ik denk dat het repareren mischien 1 week kost en tel daarbij heel breed 2/3 weken aan transprot bij. Jammer dat het zo lang heeft geduurd.....maar ja da weten we al van Akai he

DOPE SHIT VOOR JE MAN!

helemaal gratis ook nog...wees heel blij ;) maar wel slecht dat het lang duurt

PS het duurde trouwens sowieso al een maand om de MPC in Amersfoort te krijgen... UPC snapte het niet helemaal en heeft hem na een maand weer terug aan EMI gestuurd!!!

Hoezo moest de mpc naar amersfoort zit akai daar ofzo of woon jij in amersfoort?

Zo moeten er gewoon een in bruikleen geven vind ik. Voor mensen die zoveel geld betalen vind ik dat echt geen stijl. Als je auto naar de garage moet kan je ook een leenauto krijgen,, waarom niet met dit soort apparaten?

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik snap dat je blij bent, maar ik had echt geen 7 maanden op mjin mpc4000 gewacht, had al eerder in Rotterdam bij Akai voor de duer gestaan....

Ik zou het ook via AKAI geprobeerd hebben, alleen heeft VOERMAN (te Amersfoort) AKAI overgenomen (tenminste, zo heb ik het begrepen...)

Klagen had weinig zin: "we hebben het heel druk!" :r

dus....

Groet,
Roy

Maakt niet uit joh,,, whats done is done, jij hebt lekker je mpc nu, en je kan weer lekker muziek maken, en zorgen dat je die recorddeal kan krijgen

Back