Lieden!
Ik wil jullie graag deelgenoot maken van mijn vreugde!
In mei had ik via Ricardo een MPC4000 gescoord. Ik dus blij!
Er moest alleen nog een HardDisk in, en wat RAMmetjes... ik tweedehands RAM gescoord, nieuwe 80GB HD... ik dus blij!
Ik alles in de MPC gefrot, maar tijdens het openen van de MPC had ik de display kabel uit de voet getrokken (aan het mainboard). Ik friemel die kabel weer terug, ik zet de MPC weer aan... en wat denkte?
Hij doet helemaal niets meer! zo dood als een pier!
De MPC is terziele dacht ik...
Maar goed... ik vrolijk naar AKAI Nederland gemaild... dit geprobeerd, dat geprobeerd... maar helaas... MPC bleef dood...
Dus ik naar mijn reguliere toetsenleverancier (EMI (Eindhoven)) om daar mijn beklag te doen... Zit toevallig directeur AKAI Nederland daar... mijn verhaal aan hem kunnen doen (lucht toch op!!)
Enfin... MPC opgestuurd naar Voerman...
...
...
en toen hééééééél lang mogen wachten... vanaf mei - juni - juli - augustus - september - oktober - november... tot EINDELIJK de vorige week... een verlossend telefoontje van EMI: "er staat hier een MPC4000 voor je klaar"
ik weer blij!
ik voel me weer helemaal
en dat wou ik graag met jullie delen!
Groet,
Roy

Ik wil jullie graag deelgenoot maken van mijn vreugde!
In mei had ik via Ricardo een MPC4000 gescoord. Ik dus blij!
Er moest alleen nog een HardDisk in, en wat RAMmetjes... ik tweedehands RAM gescoord, nieuwe 80GB HD... ik dus blij!
Ik alles in de MPC gefrot, maar tijdens het openen van de MPC had ik de display kabel uit de voet getrokken (aan het mainboard). Ik friemel die kabel weer terug, ik zet de MPC weer aan... en wat denkte?
Hij doet helemaal niets meer! zo dood als een pier!
De MPC is terziele dacht ik...Maar goed... ik vrolijk naar AKAI Nederland gemaild... dit geprobeerd, dat geprobeerd... maar helaas... MPC bleef dood...
Dus ik naar mijn reguliere toetsenleverancier (EMI (Eindhoven)) om daar mijn beklag te doen... Zit toevallig directeur AKAI Nederland daar... mijn verhaal aan hem kunnen doen (lucht toch op!!)
Enfin... MPC opgestuurd naar Voerman...
...
...
en toen hééééééél lang mogen wachten... vanaf mei - juni - juli - augustus - september - oktober - november... tot EINDELIJK de vorige week... een verlossend telefoontje van EMI: "er staat hier een MPC4000 voor je klaar"
ik weer blij!ik voel me weer helemaal
en dat wou ik graag met jullie delen!
Groet,
Roy