[synths-OFFTOPIC] hoe zit dat nou met oscillators

Mischien heb ik het ooit wel eens verteld of misschien ook niet, maar ik ben al 27 jaar leraar basisonderwijs, je weet wel... lagere school. Moet ik het mij als leraar nou aantrekken of niet, maar soms schrik ik me rot als ik het taalgebruik op dit forum lees. Natuurlijk, niet ieder woord is bekend en ik neem ook niet altijd een woordenboek in de hand, maar werkwoordsverbuigingen: wanneer een 'd' en wanneer een 't'... Dat zijn geen snelheidsfouten meer :(

Geen hard feelings, hoor, maar het moet mij eventjes van de borst af... :)
Alweer wat opgeluchter... :doei:

Wout

Re: effe tussendoor...

Origineel geplaatst door Wout Blommers
...Moet ik het mij als leraar nou aantrekken of niet, maar soms schrik ik me rot als ik het taalgebruik op dit forum lees. Natuurlijk, niet ieder woord is bekend en ik neem ook niet altijd een woordenboek in de hand, maar werkwoordsverbuigingen: wanneer een 'd' en wanneer een 't'... Dat zijn geen snelheidsfouten meer...Alweer wat opgeluchter... :doei

Nou wout, hoop dat je de maar niet al teveel mee gaat zitten. 'k Maak ze zelf ook best veel en das deels typen en deels onwetendheid over de nederlandse grammatica. Heb me ook wel eens laten vertellen dat nederlands 1 van de moeilijkste grammatica heeft van de wereld. Trouwens Duitsers klagen zelfs weer over hun eigen naamvallen. Veel snappen dat ook niet altijd ;)

Mischien heb ik het ooit wel eens verteld of misschien ook niet, maar ik ben al 27 jaar leraar basisonderwijs, je weet wel... lagere school. Moet ik het mij als leraar nou aantrekken of niet, maar soms schrik ik me rot als ik het taalgebruik op dit forum lees. Natuurlijk, niet ieder woord is bekend en ik neem ook niet altijd een woordenboek in de hand, maar werkwoordsverbuigingen: wanneer een 'd' en wanneer een 't'... Dat zijn geen snelheidsfouten meer :(

Wout