aanstaande zaterdag Darkforce 08

Boost303

Mono-Amine
large24.jpg

Een avond met vette aan acidgerelateerde stromingen. Liveset van Loopkilla aka de duistere kant van forumlid matt second, ik zal zelf de laatste uurtjes de muziek verzorgen.

23.00 / 00.45 S-Tech (SDM)
00.45 / 02.30 BSR (Deus ex machina)
02.30 / 03.15 Loopkilla LIVE (Darkforce)
03.15 / 05.00 Joost G (Darkforce)

Natuurlijk zal onze visuele held Bl0m5t3r ook weer aanwezig zijn en zorgen voor materiaal op 2 grote schermen

20 december @ Bazart

De nieuwe sweaters met capuchon en shirts met het darkforcelogo zijn gedrukt en beschikbaar. Schroom niet om er iemand voor aan te spreken

live is live , lalalaaalalalaa

ik draai geen platen :)

Origineel geplaatst door Arv
waarschijnlijk kom ik ook weer ff kijken

ps, kan het daar harder dan in de Koornbeurs? :D

We planten er een soundsystem in van een bevriende organisatie, stapeltjes Wbins etc. Het geluid is vele malen beter en voller dan het standaard Bazart geluid, om over het prutserige geluid van New Era maar niet te spreken

Dus voor 2:30 te komen geeft alleen maar plaatjesdraaiers?
Dan ga ik eerst nog even naar Korzo, want daar gebeurt ook nog het een of ander en dat is even na middernacht afgelopen; theater, toch?

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Dus voor 2:30 te komen geeft alleen maar plaatjesdraaiers?
Dan ga ik eerst nog even naar Korzo, want daar gebeurt ook nog het een of ander en dat is even na middernacht afgelopen; theater, toch?

Wout

Dat klopt,

Op deze wijze heb je een geinige route naar een afwisselende avond uitgestippeld.

Dan weet je nog niet waar ik vanavond zelf sta...
Met een 52 koppig koor en wij als fluitquintet bij de Raad van State, besloten en met een 'geheime' gastenlijst, voor ons dan. Dan begrijp je wel wat een hotemetoten er komen. Met werken van hedendaagse Nederlandse en Vlaamse componisten, vooral in de kerstsfeer...
Maar ik ben eerlijk... ik speel niet alle nootjes, alleen de belangrijkste :)
In ieder geval: een grappig weekendje muziek. In Den Haag hoef je je nooit te vervelen!

Wout

ik ga wel alle nootjes spelen :)

Lekker niet gedaan :)
Ja, zeg, kom, met blote handen een tempo van 92... per MAAT, dus iedere tel is 368 BPM!!! En dan nog achtsten spelen ook? Wie denken ze dat ik ben? Een kruising tussen Paganini en Houdini, maar dan op de fluit. Pfoei. Dan maar smokkelen. En ik was niet de enige. De ellende zijn de rusten. 16 maten en toch doortellen.

BTW Ik mocht me niet eens tussen de gasten mengen. Vanuit de kleedkamer opkomen, zaal was al donker, terug naar kleedkamer, daar pauzeren en weer het zelfde liedje. Voorste rijen zagen er duur uit, maar ik herkende niemand...

Wout

hee het is vanavond
ik heb er zin in !

Well, well, well...
LoopKilla live gezien en gehoord.
Ik vond het net of er ritmisch stalen hijskranen werden omgesodemieterd. Nogal wat metalig geluid en weinig melodische structuren. Het ritme en de maat, daar gebeurde het. Het is niet mijn favorite live sound :) Maar ieder z'n meug, toch? Toch leuk dat ik het meegemaakt heb.

Wat beelden!

Attachments

• bazart001.jpg
    bazart001.jpg
    64,7 KB · Bekeken: 134
:okdan:

dat ging best lekker

Wat minder sfeer, maar je weet tenminste wie het is :)
Waarom krijgen perfrormers in deze situatie nou nooit een lampje op zich gericht?
Zaaleigenaren, doe wat daaraan!

Wout

Attachments

• bazart006.jpg
    bazart006.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 131
Back