T-Shirts met TB-303 en dergelijke

Fatar

Drum Pad?
Op de onderstaande link tref je iemand aan die t-shirts verkoopt met een achterlijke tekst op de voorkant en een TB303 logo op de achterkant. Nou vind ik de shirts persoonlijk leuk en het logo ook, maar de tekst slaat als een lul op een drumstel. Weet iemand misschien nog iemand of een bedrijf ofzo die dit verkoopt of maakt of misschien is het wel leuk als we dit als merchandise op het forum krijgen. iets met Synthforum.nl ofoz op de voorkant. als het maar niet zo dom is als in de advertentie (vrouwtjes met kennis, kopen bij Dennis ofzo) :S Ik zag al eerder een tread hierover, maar vond het een betere optie om er een nieuwe thread van te maken. en voor diegene die de tekst wel leuk vonden is het natuurlijk een leuke link. t-shirts kosten bij hem 15euro.

Link naar de advertentie

Was vanmiddag even bij sirius in maastricht (platenzaak). Daar hingen ook t shirts: 1 met een opdruk van een Atari 1040 en een met een opdruk van een tr909. Vroegen ze zich even 40 euro voor... IDIOTS !!! 40 euro voor een wit tshirt met een opdrukje... Kan ik net zo goed zelf bij de hema laten maken !!

In A'dam op de nieuwendijk zit 'In deep 'n dance'. Daar maken ze die t-shirts voor je neus, precies zoals jij ze wilt hebben. Ze hebben zowieso een 909, 808, 303, 101, Atari 1040 opdruk en nog een hele zooi andere. Daarnaast kan je ook je eigen text toevoegen. Weet alleen niet precies wat het kost.

vrouwtjes met kennis, kopen alleen bij dennis

kan iemand een genialere tekst verzinnen dat deze?

ik denk van niet.

als het niet van die kloteshirts waren met die fokkin' nauwe mouwen had ik ze allemaal gekocht!

Origineel geplaatst door Leudes
In A'dam op de nieuwendijk zit 'In deep 'n dance'. Daar maken ze die t-shirts voor je neus, precies zoals jij ze wilt hebben. Ze hebben zowieso een 909, 808, 303, 101, Atari 1040 opdruk en nog een hele zooi andere. Daarnaast kan je ook je eigen text toevoegen. Weet alleen niet precies wat het kost.

kzal eens gaan informeren, lijkt me echt stoer om een t-shirt te hebben met een 303 ;) kvind het nog steeds zo'n schattig ding..

Bij o.a. de HEMA kan je ook speciaal 'papier' kopen die je in je eigen printer kan stoppen waarop je je eigengemaakte A4 afbeelding en/of tekst kan printen. Dit kan je dan weer mbv. een strijkbout op een kledingstuk naar keuze strijken. Ook mooi!

303 Socks!! :D

hmm... ik ga toch eens informeren bij mijn plaatselijke drukker wat er allemaal kan met t-shirts. ik droom al lang genoeg van hardware. ik kan me er dan op zijn minst toch iets dichter bij voelen als ik een T-shirt draag met een foto van het ding er op...
(nine o nine, here we come! :D)

hmm... idee... zouden die hardware fabrikanten zelf geen zo'n shirts verkopen? even informeren...

greetz

cloudy

ja die T shirts zijn wel lache

Alleen jammer dat de T-shirts zelf meestal van BUD kwaliteit zijn, zodat na 3 keer wassen hij 5 maten kleiner wordt en snel vergaat, loslaat enzo...

Back