Welke monitors heb jij?

Welke monitors heb jij?

• Spirit absolute 2

Stemmen: 40 6,4%
  • Behringer Truth

Stemmen: 49 7,9%
  • Tannoy Reveal (active)

Stemmen: 48 7,7%
  • Event 20/20 (Bas)

Stemmen: 9 1,4%
  • Genelec 10xx

Stemmen: 35 5,6%
  • Mackie HRx24

Stemmen: 33 5,3%
  • Alesis

Stemmen: 58 9,3%
  • Adam

Stemmen: 22 3,5%
  • Yamaha NS10(m)

Stemmen: 8 1,3%
  • Krk Vx

Stemmen: 35 5,6%
  • Samson Resolv

Stemmen: 12 1,9%
  • Dynaudio BM-xxa/p

Stemmen: 38 6,1%
  • PMC TB2

Stemmen: 6 1,0%
  • Zelfbouw

Stemmen: 9 1,4%
  • Hij staat er niet bij

Stemmen: 221 35,5%

• Totaal aantal stemmers
    623
Vanwaar de overstap?

De SX-serie van ADAM is next-level, het is zo enorm veel duidelijker en strakker mixen. Vond de Genelec's altijd goed, maar dit is gewoon echt een heel stuk beter. Vooral het stereobeeld is een genot.

Die S3X-V's zien er dan ook wel echt next level uit en de prijs is er ook naar pfjoew :).

Die S3X-V's zien er dan ook wel echt next level uit en de prijs is er ook naar pfjoew :).

Ik ben voor de S2X gegaan, die zijn net een beetje groter dan de 8040 die ik had. De S3X-V was teveel vermogen voor het formaat van mijn studio. Maar het was wel mooi om te horen dat ze qua klank echt exact het zelfde zijn. Ondanks het verschil in prijs.

ik gebruik al een tijdje de Alesis M1 Active MK2 :okdan:

duurdere monitoren kan ik niet betalen (genalec etc) maar ik ben echt erg tevreden over deze monitoren! ja, ze geven iets meer laag dan dat er is maar dat vind ik wel handig. verder kan je een hele dag pielen met apparatuur zonder dat je oren moe worden. en ik kan goed horen wat er gebeurt qua frequenties dus zeker een aanrader :P

Ik gebruik al vanaf het begin af aan yamaha's hs50 prima voor nieuw als ik me eigen kamertjes van 2 bij 4m als me huis af is wil ik wel wat nieuws weet alleen nog niet wat...

Ik heb de Tannoy 12"ers aangevuld met een paartje Mission 301, als referentie voor hoe het op "het gemiddelde systeempje" klinkt. Dan maak ik hopelijk wat minder vaak een mix met elementen die een ander totaal niet hoort bij het afspelen op zijn installatie.

JBL LSR308

JBL LSR308

Heeft niemand ervaring met de JBL LSR308?
Ik ben op zoek naar een set monitors voor niet al te hoge prijs.
Ik heb de KRK Rokits RP8G gehoord maar vind ze niet slecht maar het zou beter kunnen.
De JBL LSR308 klinkt beter. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit kwa betrouwbaarheid van deze monitors.
Ik kon ook een set Alesis One Mk2's active aanschaffen, maar vermijd hoofdpijn.
Iemand ervaring met deze monitors?

Back