RS7000 nieuw (demo model) € 850,-

Hij begint een beetje zijn begeerlijkheid te verliezen,. Ik kom de RS7000 steeds vaker 2e hands tegen en ze blijven lang liggen. Nog effe wachten en je kan de RS voor de prijs krijgen wat je nu voor een RM1x betaald,,,, BETER:okdan:

Origineel geplaatst door bobaphat
Hij begint een beetje zijn begeerlijkheid te verliezen,. Ik kom de RS7000 steeds vaker 2e hands tegen en ze blijven lang liggen. Nog effe wachten en je kan de RS voor de prijs krijgen wat je nu voor een RM1x betaald,,,, BETER:okdan:

zo ver zal het niet komen denk ik......

is toch alleen maar in je voordeel lijkt me? ik snap soms nix van je man, no offence ;) ! het is toch heel simpel? je kijkt eerst: wat wil ik doen, dan kijk je wat je daarvoor nodig hebt, vervolgens ga je specs en manuals doorspitten en NATUURLIJK in de winkel of bij vriendjes en vriendinnetjes de bakken in de praktijk testen, en dan maak je een keuze....ok waardevastheid is 1 ding, maar uiteindelijk gaat het toch niet om aandelen ofzo, maar om een muziekinstrument?

Origineel geplaatst door olafmol
ok waardevastheid is 1 ding, maar uiteindelijk gaat het toch niet om aandelen ofzo, maar om een muziekinstrument?
Inderdaad, het is een hulpmiddel om muziek te kunnen maken, als je een auto koopt dan heb je nog meer verlies van waarde en daar hoor je toch ook nix over?
Anyway, ik vind m'n RS7000 een puik apparaat en doe hem voorlopig ook zeker niet weg...

Hierzo vind je volgens mij wel een leuke bron van info over de RS7000.
D'r hangt ook een forum achter dus je kunt hier mooi zoeken wat alle voors en tegens zijn van een RS7000.'

-C-

Re: RS7000 nieuw (demo model) € 850,-

Origineel geplaatst door bionrg
RS7000

mocht je nog op zoek zijn naar een RS7K (of misschien een 2e)
hier heb ik er 1 gezien voor weinig (maar toch met bon en garantie) :eureka:

(nederlandse winkel...)
edit: of belgisch

vast zonder uitbreidingen.jammerjammer

Origineel geplaatst door olafmol
is toch alleen maar in je voordeel lijkt me? ik snap soms nix van je man, no offence ;) ! het is toch heel simpel? je kijkt eerst: wat wil ik doen, dan kijk je wat je daarvoor nodig hebt, vervolgens ga je specs en manuals doorspitten en NATUURLIJK in de winkel of bij vriendjes en vriendinnetjes de bakken in de praktijk testen, en dan maak je een keuze....ok waardevastheid is 1 ding, maar uiteindelijk gaat het toch niet om aandelen ofzo, maar om een muziekinstrument?

Lees mijn zin nog eens goed,, volgens mij heb je me verkeerd begrepen. Ik heb dus juist het idee dat de prijs flink aan het zakken is. Dat is voor mij juist een goeie zaak, aangezien ik een arme student ben. Over waardevastheid heb ik geen woord gerept hoor. Dat intereseert me geen ruk

Lees mijn zin nog eens goed,, volgens mij heb je me verkeerd begrepen. Ik heb dus juist het idee dat de prijs flink aan het zakken is. Dat is voor mij juist een goeie zaak, aangezien ik een arme student ben. Over waardevastheid heb ik geen woord gerept hoor. Dat intereseert me geen ruk

waar komt dit dan vandaan? "Hij begint een beetje zijn begeerlijkheid te verliezen."
of bedoel je niet voor jezelf maar meer voor anderen?

Aah daar zit t m.. Ik bedoel inderdaad meer over het algemeen. Voor mij persoonlijk is nog steeds de RS7000 een interessant alternatief, zeker nu hij goedkoper aan het worden is.

Origineel geplaatst door C738
Hierzo vind je volgens mij wel een leuke bron van info over de RS7000.
D'r hangt ook een forum achter dus je kunt hier mooi zoeken wat alle voors en tegens zijn van een RS7000.'

-C-

de betere 'in depth users' info vind je hier:
Yahoo RS7000

hier hangen de wat 'volwassenere', ervaren gebruikers zeg maar.
Verder is ook rs7000.org opzich een topsite.

Zo! die Yahoo group heb ik van het begin af zo een beetje gevolgd en verschrikkelijk veel vragen beantwoord gekregen daar. Echt top. Nu is het een beetje minder de laatste tijd daar (en de zoekfunctie is een regelrechte RAMP) jammergenoeg.

gr
Arv

Back