[track] de reeën reden rond het rond punt

Geweldig!
Damn, dat zeg ik niet vaak.

Mag ik effe gokken: alles software? Ik meen dat wel te horen, da's het enige puntje.
Jij bent belg, nee? Gent?

:okdan:

Origineel geplaatst door nick nova
Geweldig!
Damn, dat zeg ik niet vaak.

thx :)

Mag ik effe gokken: alles software? Ik meen dat wel te horen, da's het enige puntje.
ja is gemaakt met een Personal Computer :D

Jij bent belg, nee? Gent?
:okdan: [/B]

ja ik woon in eeklo. is niet zo ver van gent.
maar ben wel elke dag in gent aangezien ik op het sint-lucas zit.

Goed gemaakt.
Vooral hoe gij die rendieren in de ronden laat rennen .8o)
leuk ritme hetzij iets standaard.
vette snaredrum trouwens .
Vond het blokgolf melodietje erg mooi.
en mooi afgemixed .
Alleen iets meer galm op het intro geluid(weet de tech. naam niet) en de drums IMHO.

Leuk hoor vooral die snare net alsof hij uit elkaar splashed.
De reen link zie ik niet zo.
Ik was even bang dat het erg eentonig werd, gelukkig is er wat verandering naar 2 minuten.
Ik zou persoonlijk hem iets korter maken. Met name het eerste gedeelte.

warm hoor en tegelijk ook kil, maar dat komt meer door de niet al te opbeurende melodie. ben ik helemaal weg van. tjah, zeg het wel vaker, maar het boards of canada gehalte ligt weer erg hoog. Vind die bliepjes toch niet helemaal... De track verandert van mij teveel van neerslachtig naar lichtelijk happy, zeker in zo'n klein tijdsbestek.

zeikmode aan: die hihats bij 2:40 klinken wel repeterend, hoorrr :peukie:

ps. vind het einde wel weer typisch. en stilll :okdan:

Het eerste wat opvalt voor mij is de bass vanaf 048.... Hij maakt wel wat rolletjes door de tijd, maar een beetje meer FXén en de enveloppen aanpassen had dit voor mijn gevoel helemaal perfect gemaakt..... nu is dat basgeluid veel te statisch voor deze track.
Neemt niet weg dat ik dit als altijd weer interessant vindt klinken.... Goeie geluidenkeus... zeker rond de drie minuten met al die hard attack hi-notes. mooi geplaatst.....

Lachen dat jungle pad daar op het eind....

Coole track zoals gebruikelijk, ben niet anders van je gewend... Top

wow!

Ik vind het intro heerlijk klinken door de koptelefoon. De bass die erin gemixed is, is perfect. Heel langzaam het filter openen om rond 2:00 de melodie van de intro "mee te nemen". Goede compositie vind ik het, lekker dynamisch.
Om toch nog wat te mierenneuken, ik vind dat de drums in het midden van het liedje wat krachtiger in de mix hadden gemogen, iets meer dynamiek op de drums, en de "soundscape/melodie" wat meer op de achtergrond.

Mooie track verder!

gr S.

:dj:

Origineel geplaatst door BasicSystem
Mooie track, typisch voorbeeld van alles software en toch mooi klinken door kunde.

Het feit dat je hoort dat het software is, zegt toch voldoende? Is in dit geval jammer dat het niet met hardware gemaakt is, zou een stuk dynamischer/professioneler klinken, imo.

Heerlijke baslijn, hij stelt de luisteraar gerust. De melodie ook perfect, klinkt een beetje alsof het een omgekeerd afgespeelde synth is. Het enige minpuntje is dat naar mijn smaak de hihat + open hihat niet zo goed blenden met de rest v h nummer, het "vrolijke' melodietje naar het einde toe vind ik ook iets mnder, klinkt ergerns een beetje random, eigenlijk vind ik bij nader inzien maar 1 toonopvolging in dit melodietje irritant maar het wordt erg moelijk om uit te leggen welke. Goed origineel nummer gewoon.

Matoi

Back