KNARPH
Stamgast
Ik had net een ATARI met Cubase gekocht en dit was de eerste serieuze track die ik maakte, zo ergens rond 1998 en ik was in de componisten hemel.
Link:
Link:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een Roland U220 en een Yamaha FB01, beiden waren 19" modules en ik speelde alles in met mijn ELKA MK88 master keyboard waarmee je je live setup kon organiseren maar zelf geen toongeneratoren aan boord had. Ik gebruik dit masterkeyboard nog steeds tot op de dag van vandaag. Hij doet alles wat ik wil en ik kan zelfs system exclusive strings schrijven en uitvoeren.Welke synths hingen eraan?

Maar het was maar één midipoort, dus als je meer noten tegelijk eruit gooit zou het idd kunnen dat er wat lichte vertraging optreedt. Ik heb dat toen echt nooit opgemerkt iig. Opname hieronder was de drums toch best bedrijvig..
Nou, die floppy drive moest anders al behoorlijk zweten om de software te kopiëren van de floppy naar het RAM geheugen.Met een Midex kan je door die ene MIDI poort 64 kanalen tegelijk voeden! Laat die ST maar wat werken hoor.