I'll Fly with you (L'amour Toujours) ACAPELLA

bakkerij.......

Stamgast
Ik ben op zoek naar de acapella versie van I'll fly Away (L'Amour Toujours). Deze is op internet te vinden als mp3 die ik heb gedownload, maar er zit wat gekraak in en ben dus op zoek naar de plaat of cd waar deze mogelijk op staat of misschien heeft iemand deze plaat of cd en deze mss weg wilt doen.

Na een naggie Kazaën ben ik de trotse bezitter van 113 verschillende versies, maar geen acapella... :confused:
Ik wist niet eens dat het nummer zo heette... ouderdom denk ik.

Ik dacht: ik reageer maar, dan leeft er iemand met je mee (niet dat je er wat aan hebt).

Voor de oplettende moderator: ik heb ze allemaal weer weggegooid. Ik kopieer nooit illegaal.

Deze is niet uitgebracht...

Dus als je hem echt graag wil hebben kan je misschien beter contact opnemen met Media records.

Origineel geplaatst door wesko
Voor de oplettende moderator: ik heb ze allemaal weer weggegooid. Ik kopieer nooit illegaal.

hahaha :)

maar hoe kan het dan zijn dat de acapella versie wel op internet te vinden is met jammergenoeg het nodige gekraak van een plaat. :confused:

Mail anders die versie eens, dat zal kan ik die tikken misschien weghalen? Dat heb ik vaker gedaan. Misschien is het een idee?

Back