reactie op de meest gesteld vragen
reactie op de meest gesteld vragen
hallo dan.....
hier even m`n antwoord op je vragen bambamstudio.
m`n gear: soundcraft spirit studio mixer,soundcraft absolute 2 monitoring,2xdbx266xl,lexicon mpx100,200,550,
tc electronics tripple-c,dbx-provocal,behringer mdx1600 pro & 2xultrapach pro,yamaha cs1x,an1x,tx81-z,
roland u-220,jv880,2080,jd800,jp8000,jomox xbase-09,korg ms2000,akai s01,s2000,s3000xl,navation k-station.
tascam da20mk2. als sequencer geen pc met allemaal plugins maar gewoon de oude atari 1040ste computer.
vind ik nog steeds een retestrak apparaat wat simpel maar doeltreffend werkt(bij mijn teminste wel).
ik heb nog 14 van die atari`s staan en als de een kapot gaat pak ik gewoon de volgende weer.
welke muziek:voornamelijk trance/dance in een meegaande stijl (met de tijd mee aangezien de stromingen snel
veranderen).
song online: nee..........!!!!!! ik houd me voornamelijk bezig met remixen van dj`s en wil dit daarom niet aan de grote
klok hangen. ik heb ook wel wat eigen producties gedaan onder verschillende pseudoniemen maar niet zo veel .
momenteel ben ik net verhuisd en een nieuwe studio aan het bouwen(met zangruimte) en dit alles goed geisoleerd.
als ik hiermee klaar ben ga ik mezelf even een tijdje terugtrekken om een weer een aantal eigen producties te
maken.ik houd jullie wel op de hoogte als het zover is...........
verder nog bedankt voor de reakties allemaal
see you...